دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

فسقلی های من😍

روز گردش بيرون از خانه

1390/12/11 15:45
نویسنده : مامانی
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پيشي كوچولوي من فداي چشمهاي نازت بشم

ديروز صبح براي اولين بار باهمديگه رفتيم بيرون گردش....آخه دوسه روزه خداروشكر هوا عـــــــــــــــــــالي شده همچين بهاري ملس...آآآآي قدم زدن ميچسبه.....براي همين ديروز صبح ساعت ده و نيم صبح مامانجون زنگ زد كه بياد دنبالمون با همديگه بريم گردش.. ما هم از خدا خواسته فوري كارهامونو كرديم و آماده شديم تا كالسكه تو افتتاح كنيم....تا سر خيابون اصلي بيشتر نرفتيم ولي همونم خيلي كيف داد شما هم كلي خوشت اومده بود وقتي كه مي ايستاديم غُر ميزدي يعني ((يالله راه بيافت)) ههههه قربونت برم من

دوباره امروزم رفتيم بازم خيلي خوش گذشت

روز اولي هول بودم يادم رفت ازت عكس بندازم البته امروز هوا هم خيلي قشنگتر بود و وقتي رفتيم چندتا عكس هم ازت انداختم...رفتنه ها بيداري ولي برگشتنه ميخوابي الهي من فداي تو بشم مـــــــــــــــــــامـــــــــانم:

 آفتاب چشمهاي نازتو اذيت ميكنه قربونت برم من

 

اينجا هم به پيشنهاد مامانجون پرسپكتيو گرفتيم مثلا

(آبي كه پاي درختها ميدادن سرريز شده بود ايييينقدر زلال و قشنگ شده بود كه نگو حيف كه تو عكس معلوم نيست)

اينجاهم ديگه نتونستي مقاومت كني و خوابت برد نانازم

خوابهاي خوب ببيني گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان دینا
11 اسفند 90 23:26
سلام دوستم . خوبین ؟ خوب با دخملی میری بیرونوااااای که چه خوشگله این دینا نازنازی واااای که چه با مزه خوابیده : Xا مامانش ز طرف من حسابی ببوسش


قربون تو عزيزم ميسي
مامان دینا جون
15 اسفند 90 14:13
قربونت بشم عزیزم.چقد ناز شدی ما که جرات بیرون بردن دینارو نداریم.هم زیاد گریه میکنه هم اینکه اینجا هنوزم داره برف میباره.


فداي تو....پس بيخود نيست اين دو سه روزه اينجا داره باد زياد مياد! هنوز اونجا برفيه