دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

نگراني هاي من

1390/11/25 18:19
نویسنده : مامانی
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازمامان فدات بشم من

عزیزم مامانی اینروزها دوباره نگرانه.... دیگه این مامان استرسی رو خوب میشناسی نه؟

اولین نگرانیم برای واکسنته که فردا باید بزنیم.... یکماهه برای اینکه خدای نکرده تو تب نکنی خودم تب کردم!!!

 

دومیش وزن نگرفتنته..... مامانی من تو که خوب شیر میخوری خوب هم میخوابی چرا وزن نمیگیری؟؟ یکماهه روی ٦.١٠٠ تا ٦.٢٠٠ ثابت موندی....

 

سومیش غلت نزدنته...توی نی نی سایت نوشته بود که دیگه باید بتونی بغلتی اما تو حتی سعی هم نمیکنی!!

 

چهارمی و مهمترینش هم چشمهای نازته.... نمیدونم چرا هنوز انحراف داره.....روزی دویست بار تویه چشمهای قشنگت زل میزنم بلکه خوب شده باشه اما باز گهگاهی منحرف میشه..... واااااای خداجون چشمای دخملکمو به خودت میسپارم کمکم کن که دارم دیوونه میشم....

امشب قراره برای چکاپ ماهیانه بریم پیش دکترت ازش همه سوالهامو میپرسم برام دعا کن که همه چی نرمال باشه دخملک قشنگم....

 

اضافه نوشت:

امروز ولنتاین بود ولی چون فردا هم سالگرد عقدمونه هم ماهگرد چهارمت امشب رو برای این سه مناسبت جشن میگیریم ..... نمیدونم فردا حالم چطوریه وقتی شما واکسن زدی......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)