دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

همه پستونكهاي من

1390/11/25 17:54
نویسنده : مامانی
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موشموشک من قربونت برم جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگر طلا

 

همیشه خیلی خوشم میومد وقتی نی نی ها پستونک میخوردن اما هرکاری کردم شما پستونک نخوردی که نخوردی هفت تا پستونک خریدم ولی هیچکدومو دوست نداشتی

حالا عکسشو برات میذارم تا حداقل یادگاری بمونه

البته اینا شش تا هستن از اون سیلیکونیه دوتا گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
26 بهمن 90 9:52
چقدر به خودت استرس وارد می کنی امیرعلی سه ماهو نیم بود که دمر شد چشمای بچه ها هم تا چند وقت انحراف داره(مربوط به پست قبلی) امیر علی من هم پستونک نگرفت اگه بدونی چه کارا که نکردیم


اي بابا خواهر دخمل ما چهارماهشه ولي ابدا سعي نميكنه كه دمر بشه.... البته رفتيم دكتر گفت تا شش ماهگي وقت داره يه كم خيالمون راحت شد
در مورد چشم هم معاينه كرد گفت جشمش سالمه حالا براي تنبلي چشم بايد بريم يه دكتر متخصص
مامان دینا جون
26 بهمن 90 10:16
چه جالب.لنگه مین پستونک هارو ما هم تو خونه داریم.آخه منم هر کاری کردم دینا پستونک نخورد که نخورد


فكر كنم اين قضيه توي ديناها يه مسئله ژني باشه
مامان تربچه
28 بهمن 90 10:41
سلاااااام
نگار خانم خوبی؟
یکی از مشکلات مامان ها از پستونک گرفتن بچه شون هست حالا تو مینالی که چرا شازده پسرت پستونک نمی خوره؟
ولی خداییش پستونک های نازی خریدی


سلام خانمي كارو بار اساس كشي زياد شده يه كم گيجي ويجي ميزني شازده پسر نه و دخمل خانم!! )
ازشوخي گذشته اگه ني ني ها پستونك بخورن كار مامانا خيلي كمتره حداقل خوابشون عميقتره به يه تق و توقي از خواب بيدار نميشن.... بعدم حالا پستونك بخوره گرفتنشو يه كاري ميكنيم