دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

خدایاااااااااااااااااااااا شکررررررررررررررررر

1389/12/24 18:18
نویسنده : مامانی
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من سلام ۵ میلی متری من!!! الهی قربون اون اندازه کوچمولت بشم من

قربونت برم من مامانجون الان از سونو اومدم  و خدا رو هزار بار شکر همه چیزت خوب و طبیعی بود مامانی من فسقلی من

اون قلب کوچولوت تشکیل شده بود و خانم دکتر سن ات رو شش هفته و دوروز تشخیص داد ولی ما که میدونیم تو فقط ۴ هفته ات هست

خانم دکتر چند بار بلندگو رو روشن کرد تا صدای نازنین قلبت رو بشنویم ولی صدایی نشنیدیم

البته خانم دکتر گفت که چون شما خیلی کوچول موچولویی هنوز زوده که بخواییم صداش رو بشنویم ایشالله چند هفته دیگه

وای مامانی امروز از ته دل گریه کردم نه از ناراحتی از خوشحالی تاحالا از شادی اینطوری اشک نریخته بودم...........دوستت دارم عزیزکم میخوام اینو برای همیشه بدونی

خدایا چگونه شکر کنم این نعمت بزرگت رو چطور بگم ممنون اصلا مگه کسی قدرت تشکر برای چنین نعمت بزرگی رو داره؟ برای همه چیز ممنون امیدوارم هیچ وقت یادم نره که چه لطف بزرگی بهم کردی............................

خدایا به حق این وقت عزیز و به حق شادی که به من عطا کردی به زودی زود دل تمام دوستامو شاد کن و به همه منتظران نی نی هم چنین شادی عطا کن میدونم که هیچ وقت دست رد به کسی نمیزنی  بازم ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسین
25 اسفند 89 10:43
سلام
انشا... نی نی تون به سلامت به دنیا بیاد.


سلام ممنون ايشالله!
مامان ملینا
26 اسفند 89 0:27
تبریکات فراوان به خاطر وجود نی نی نازتون
پس هنوز اولای راهی مامانی من و نی نیم تو هفته 29 هستیم


سلام ممنون ايشالله كه اين چند هفته باقي مونده رو هم به خوبي بگذرونيد مرسي