دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

عيدت مبارك فسقلي من

1389/12/29 11:56
نویسنده : مامانی
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان من

چند روزه ميخوام بيام برات حرفهاي دلم و بنويسم اما نميشد امشب ساعت ۲و ۵۰ دقيقه سال نو ميشه سالي كه ان شا الله شما رو توي بغل ميگيرم  يعني ميشه؟؟؟؟؟؟

ماماني من ويار من برعكس خيلي ها ست ............همه صبحها حالشون بده ولي من غروب كه ميشه حالم بهم ميريزه اعصابم خورد ميشه هيچ چيز خوشحالم نميكنه حتي اين چند روزه كه رفتم كلي لباس و كفش و وسايل بارداري خريدم كاملا با غصه رفتم تو مغازه و كاملا غم انگيز با خريدم اومد بيرون

همه اينا تقصير شماست ها؟ 

ديروز اومدم بعد از چندين روز از اومدن شما شكلات مورد علاقه ام رو بخورم اولش اجازه دادي و بهم چسبيداما چشمت روز بعد نبينيه يك ربع بعد چنان حالم بهم خورد كه تا شب نتونستم هيچ چيز بخورم 

اشكال نداره عزيز من خوشگل من نفس من اكسيژن من بخاطر شما من هركاري ميكنم خب شما شكلات دوست نداري عيب نداره صبر ميكنم بياي بيرون اونوقت خودم تنها ميخورم

......................................................

همه كس من برات سال خوبي رو آرزو ميكنم ........آرزو ميكنم كه تمام كارهاي ناتمامت رو بتوني درست و با موفقيت انجام بدي(كارهاي رشدت رو ميگيم جيگر مامان!) اميدوارم كه بتوني بياي توي اين دنيا و دل همه رو بدست بياري اميدوارم روزي شاهد موفقيت هاي بزرگ وچشمگيرت باشم اميدوارم از همين امسال كه بدنيامياي هرسال برات سال بهتري نسبت به قبل باشه اميدوارم سالم و سلامت و با عزت عمري طولاني داشته باشي.....

و اميدوارم توي اين سال خدا به همه مشكل دارا كمك كنه به همه دوستاي گلم كه منتظراي ني ني هستن بچه هاي سالم و صالح و باعمري طولاني عطا كنه و همه نا اميدان رو اميدوار و حاجت روا بگرداند...........الهي آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانی جون
29 اسفند 89 12:18
من خودم با اینکه الان وارد 7 ماه شدم هنوز هم با خوردن ماست وپنیر وبیسکوییت و هر چیز پاستوریزه و شیر خشک دار حالم بد میشه 1.قبل از خوردن مواد تشیل دهنده رو ببین2.سعی کن بعد از غذا یه کیوی بخوری که هضم غذا رو سریع کنه 3. نارنگی نخور4.شاید بعضی قرص ها با معده ی شما ناسازگار باشه(من خودم بعد از خوردن فولیک دایم حالم بد میشد به همین خاطر نخوردم)5. کشک خشک البته اصل و مرغوب آب معده رو جمع میکنه و خوردن کشک بعد از بالا آوردن هم کمی معده رو آروم میکنه 6. آب جوشیده(معدنی فایده ندارد)و خنک البته کم کم برای رفع تشنگی بخورید7.خوردن نوشابه کولا(سیاه)کمک میکند باد گلو بزنید و این کار معده را سبک میکند8.مرغ هم کمی سنگین است یشتر گوشت بخورید. من تمام این موارد رو انجام دادم و موثر بوده امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد

ممنون عزيزم كه اينهمه اطلاعات دادين مرسي بوووووس ايشالله كه با رعايت اينا حالم خوب ميشه بازم ممنون
سمانه
17 تیر 91 16:09
سلام دوست عزیز
وبت خیلی قشنگه
از اون وقتی که امدم سراغ وبت وشروع کردم به خوندن با آخرش همش گریه کردم از احساس پاک وقشنگ مادرانه ات
الان حدود شش ماه که منو حمیدم تصمیم به بچه دار شدن کردیم ولی نمیدونم چرا خدا بهمون بچه نمیده دیگه خسته شدم از بس بچه های مردم رو ناز کردم ونزاشتم کسی دردمو بفهمن از همه حر فهای مردم که بهم میگن چرا بچه نمیاری ومن همش دروغ میگم هنوز زوده وبچه نمیخوام تو روخدا برام دعا کن این ماه دیگه نی نی داشته باشم وحمیدمو سوپرایز کنم
هر روزت پراز عشق ومحبت کنار همسر وفادارت وناناز قشنگت
راستی از روی تجربه اگه نظر وراهنمایی داری بهم کن ممنون میشم



سلام عزيزم ممنون از اينهمه محبتت شرمنده ام كردي ميام يه سر بهت ميزنم