دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فسقلی های من😍

برگشتم

1391/3/24 13:13
نویسنده : مامانی
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام من برگشتم دلم خيلي براي اينجا تنگ شده بود البته هنوز مود خوبي پيدا نكردمولي ديگه ديدم دير شده برگشتم

ميدوني بعد ازبيست سال درس خوندناين اولين خرداديه كه من امتحان ندارم!اينقدر دلم براي درس خوندن تنگ شده فكر نميكردم دلم براي امتحان دادن هم تنگ بشه ولي خب شد!

همش روزام به بطالت ميگذره من كه هميشه سعي ام اين بود كه روزام تكرار مكررات نشن حالا هيچ كاري ازم برنمياد حس بي فايده بودن دارم

خب ولش كن اومدم بگم برگشتم با دست پر قبلي ها ثبت موقت بودن ببينيدشون تا بعد بيام جديدها رو رو كنم فعلابامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگین مامان رادین
24 خرداد 91 15:25
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤
¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤
¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤
¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤
¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤
_¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤
__¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤
______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
_________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤
________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
___________________¤¤عشق به خدا¤¤
______________________¤¤¤¤¤¤¤
_______________________¤¤¤¤
__منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤
________مهرت پايدار________¤


نگين جان آدرس وبت باز نميشه بازم بيا آدرس بده بيام ببينمت عزيزم