دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فسقلی های من😍

هستم ولي خستم!

1391/3/7 14:15
نویسنده : مامانی
354 بازدید
اشتراک گذاری

يه عالمه حرف نگفته يه عالمه پست ثبت موقت زده نميدونم چرا حالش نيست؟ نوشتنم نمياد همونطور كه نه كارخونه كردنم مياد نه حتي تلوزيون ديدن شايد يه جور افسردگي تابستاني باشه؟خمیازه يه مرخصي كوچولو ميخوام به خودم بدم زودي برميگردم منتظرم باشيدخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mamane Ali
9 خرداد 91 14:29
سلام عزیزم علی کوچولو با یه عکس با نمک تو مسابقه ی نینی و شکلک شرکت کرده.. خوشحال ميشم بهش راي بدین .برای دادن رای به آدرس http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php برین و در قسمت نظرات رای خودتون رو بزارین
مامان دینا
10 خرداد 91 0:34
مامانی خسته نباشی پپپپپپپپپیش ما هم بیاید
مونا مامان کیان
11 خرداد 91 16:35
سلام نگارجون همیشه وبلاگ دختر گلت رو میخونم توروخدا تند تند ازش عکس بذار چون دلم براش تنگ میشه بوسسسسسسس


قربونت عزيزم منتظريم ديگه حتما آقا كيانت تو بغلته
اي جانم كاش اون لحظه كه براي اولين بار ميديديش اونجا بودم
تارا
13 خرداد 91 20:02
ختر من هم هشت ماهشه و گاهي وقت ها من دوينه مي شم ساعت خوابش مشخصه اما وقتي خوابش مياد مقاومت به خواب داره و حاضر نيست بخوابه يا بايد به زور بخوابونمش يا اين كه بيدار بومنه كه در اين صورت بد قلقه و همش گريه مي كنه و بهانه مي گيره و جيغ مي زنه مگه اين كه كامل بغلم باشه من دارم مي ميرم از كمر درد اگر راهي پيدا كرديد به منم بگيد يا ايميل كنيد برام.
مرسي


چشم دوست همدرد من من يه راهكارهايي بلد شدم حالا ايشالله تويه يه پست جداگانه توضيح ميدم
عطيه
20 خرداد 91 13:10
سلام
خسته نباشين
اميدوارم هرچه زودتر خستگي شما در بره و بياي براي ما بنويسي
سلام ديناي گل ما رو هم برسون



ديگه كم كم ميام پستامو مرتب كنم چشم
نایسل
22 خرداد 91 14:25
ای جان دلم هنوز
افسدگی تموم تشده دلمون ضعف رفت دیگه چه عجب
نه دیگه اون روز دلم گرفت الان خوبم


آره ديگه اين افسردگي ميادديگه نميره
ميام ديگه دارم پستامو مرتب ميكنم
نایسل
22 خرداد 91 14:25