دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

تاخيري!!!

1390/10/12 21:00
نویسنده : مامانی
510 بازدید
اشتراک گذاری

عسيسكم خوشگلكم فدات بشم من الان عين يه فرشته ناز تو بغلم خوابيدي و گرماي تنت حسابي بهم آرامش ميدهقلبماچ(دارم يه دستي ميتايپم ها؟تشویق)

داشتم به عكسهاي قديميت نگاه ميكردم يه دفعه چشمم به عكسهاي سيسمونيت افتادتعجب!!! شرمنده يادم رفته كه بذارمشون تو وبلاگتآخ!!

اما عيب نداره ماهي رو هروقت ازآب بگيري تازه است! البته الان اتاقت كلي عوض شده ها؟ اين عكسها رو وقتي گرفتم كه هنوز تو دل ماماني بودي كوچمولوئه منخیال باطل!

دستم خيلي لرزيده واسه همين عكسها كيفيتش خوب نيست ولي يادمه واسه همينم كلي زحمت كشيدمو خسته شدم!!زباننیشخند حالا هروقت وقت كنم از تغييراتش عكس با كيفيت برات ميندازمفرشته

(انگار مه اومده!!!!!)

 

.

 

 

اينا هم اسباب بازيهاي داداشيه كه هيچوقت نتونست ازشون استفاده كنهدل شکستهگریهنگران.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mamanhadis
14 دی 90 12:30
سلام نازنینم به خدا منم همیشه میام به وبلاگت سرمیزنم ماشاله دختر خیلی نازه عین فرشته ها میمونه خداا برات نگه داره 120 سال وزیرسایه مادرپدر خیلی خداروشکرمیکنم همین که منو یاد میکنی خیلیه آخه تو یه مادری توروخدا ازطرف من یه بوس گنده بکن نانازتو مرسی دوست مهربونم


تو هم يه مادري عزيزم مادر يه فرشته واقعي منتظر خبرهاي خوبت هستم عزيزم
مامان تربچه
17 دی 90 20:31
وااااااااااااای چه سیسمونی با نمکییییییییییی
خییییییییلی خوشرنگ و قشنگه
میبینم که دینا جون از همین الان با تکنولوژی آشناست و کامپیوتر داره!


قربونت عزيزم چشات قشنگ ميبينه...والله اون كامپيوتر رو هم شربكيم باهم!!
مامان تربچه
18 دی 90 12:27
سلام عزیزم رمز رو خصوصی برات گذاشتم شما باید بری به قسمت "آخرین نظرات خوانندگان" همه ی نظرات اونجا میره. خصوصی ها رو هم اونجا میتونی ببینی اما تایید نمیشه
مامان یاسمین
18 دی 90 20:46
هی من نگاه به این عکسا می کنم می گم اگه پسره چرا صورتیه
اگه دختره پس چرا اسباب بازی پسرونه داره
آخرش رو خوندم و دیدم ای دل غافل یه داداشی رفته داریم پروفایل رو که می خونم دوزاریه تازه می افته
خوشحالم که یه دوست همشهری تو دنیای مجازی داشته باشم
نی نی گل رو بوس
در مورد زمین ها هم می دونم ولی می خواستم یه اشاره به حرفای آقای کاپشن بکنم


فداي تو همشهري
مامان دینا
20 دی 90 20:43
سلام چه دخمل خوشگل و مامانی داری خدا برات نگهش داره
منم کلی ذوق ذوق می کنم وقتی میبینم یه نی نی اسمش دیناست خداییش خیلی خوش سلیقه ایم هاااااا
بچه ها خیلی تندتند بزرگ میشن ولی واسه مامان ها دیر می گذره
لینکتون می کنم راستی سیسمونی هم عالیه کم نذاشتی دستت درد نکنه


قربون تو مرسي عزيز خوشحال ميشم يه دوستي مثل شما داشته باشم
عطيه
24 دی 90 13:36
سلام دينايي حالت خوبه
چند وقتي بود نديده بودمت.دلم تنگ شده بود برات گفتم بيام يك نگاه به عكسات بندازم:
باي

قربون تو دختر عمو... امتحانا تموم شده شما وقت آزاد پيدا كردي يا اومده بودي زنگ تفريح?!




فاطمه
25 دی 90 16:31
سلام خیلی خیلی ناز بودن