دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

فسقلی های من😍

شب زنده دار!

1390/8/28 22:34
نویسنده : مامانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني من قربونت برم من.

اين روزها حسابي از كار خونه و كارهاي روزمره ام افتاده ام!! آخه شما شبها ساعت 1 و 2 بيدار ميشي و تا ساعت 4و 5 هم بيداري بعد كه ماماني خوشحال از اينكه شما خوابيدي ميره كه حسابي لالا كنه ساعت هفت صبح سرحال و قبراق بيدار ميشي و دلت ميخواد يكي باهات بازي كنه تا ساعت 9 و 10 هم بيداري!!‌ يه رحمي بكن مادرجان ...تو كه ميدوني من چقدر وابسته خوابم!!! روزها بدنم عين تبدارها خوابه و خودم بيدار....!!

اين هم سند!!!

ساعت هفت صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عباسی
29 آبان 90 0:49
سلام خدا حفظش کنه این کوچولوتوی نازنین تون رو.. به وب من هم سر بزنید
منا مامان الینا
29 آبان 90 11:06
واییی الهی چه بامزه نیگاه میکنه
این دخملیت حسابی خوردنیه ها!


قربون تو ايشالله عكس دخمليه شما
مامان ریحانه
30 آبان 90 11:18
سلام. خدا چه دخمل نازی خدا براتون حفظش کنه و هر روز هم براش اسفند دود کنه خیلی خواستنیه ____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا_______ ♣♣ _________________ ♣♣ """""پنج تا نظر کمتر بدی ناراحت میشمااااا""""""........
mamanhadis
30 آبان 90 20:36
سلاممممممممممممممم قربونت برم با این دخمل خوشکلت خدایاااااااااا شکرتتتتتتتت
توروخدا مواظبش باش انشاله 120 سال زیر سایه مامان باباش خیلی دوستش دارم بوس بوس برا دینای گل خاله


قربونت برم عزيزم ايشالله زوده زوده زود براي شما خانمي
bita
30 آبان 90 21:03
سلام خانمی تبریک می گم دینا خانم خیلی نازه ولی چرا جنین و تو 33 هفتگی از دست دادی من


مرسي عزيزم
من توي بارداري قبلي مسموميت بارداري گرفته بودم ولي دكتر احمقم تشخيص نداده بود اين بود كه يكدفعه دچار كنده شدن جفت شدم و.... خدايي بود كه خودم نمردم!!
مامانی
2 آذر 90 9:53
خدا حفظش کنه
حالا حالا ها داری تا شیطونیهاشو ببینی


قربون تو.........ايشالله سالم باشه ما حرفي نداريم!!
مامان ابوالفضل
2 آذر 90 19:26
ای جانم
دخمله زبل و سحر خیز ما
ووروجک


ماجراها داريم با اين سحرخيز خانم!!!!!
فاطمه
8 آذر 90 14:37
قربون این خوشمله خاله برم که انقدر عوض شده الان میرم واسش اسفند دودکنم از طرف من یه بوس توپ بکن


جدا خاله؟؟؟!! پس حسابي زحماتم به ثمر نشسته!!!
فاطمه
25 آذر 90 12:31
سلام مامانی جونی ماشالله چه نی نی نازی دارید من شمارو لینک میکنم حتما بهم سری بزنید