دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

هفته ها رو ميشمارم

1390/6/13 13:22
نویسنده : مامانی
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانيه من قربونت برم من الهي...

باورم نميشه خوشگلك من ناناز من فدات بشم من فقط 6 هفته مونده الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي..

مواظب خودت باش دخملكم زودتر نيا باشه؟؟؟ هرچند من و بابايي ديگه طاقت انتظار نداريم و دوست داريم زودتر روي ماهت رو ببينيم مامانجان...

 

..

ديروز رفتم مركز سونوگرافي تا براي سونو سه بعدي وقت بگيرم كلي ذوق داشتم و البته كلي هم استرس!!! ولي وقتي رفتم بهم گفتن بالاتر از 30 هفته براي جنين خطرناكه و بهم اجازه ندادن! حالا من موندم پس چرا دكتر برام نوشته بود؟!؟!

راستش خيلي ميترسم براي اينكه هركدوم از آزمايشهاي مربوط به سلامتي شما رو خواستم انجام بدم خدا يه جوري نذاشت چه سونوي ان تي چه آزمايش غربالگري حالا هم كه سونوي سه بعدي..!

مامانيه من خواهشا سالم باش جون هركي كه دوست داري حواستو جمع كن همه سلولهات درست سرجاشون باشن نه زياد و نه كم......

راستي امروز 32 هفته هم تموم شد........زود ميگذره ها؟!؟!؟!

يعني 42 روزه ديگه تا 38 هفتگي.........................واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي كه ديگه طاقت ندارم

كم كم داريم كارهاي اتاقتم ميكنيم البته همه چيز كامل و چيده شده است اما خب بايد دوباره دستمال بكشيم و از اول مرتب كنيم اينبار دخملونه بچينيم!.حالا وقتي كامل شد عكسهاشو برات ميذارم كه يادگاري بمونه

خب ديگه حرفي نمونده جز هفتگانه شما وقتي ميرم از ني ني سايت هفتگانه تو بردارم هر هفته كه ميره جلو كلي ميذوقم.....ديگه واقعا دارم به آخراش نزديك ميشم اي خدااااااااااااااااااا كمكم كن

هفته 32 بارداري

احتمالا وزن كودك شما اكنون 1800 گرم است و طول او هم حدود 43.2 سانتي متر است و بيشتر فضاي رحم شما را به خودش اختصاص داده .ناخنهاي انگشتاي پاي او در آمده است و ناخنهاي انگشتهاي دست هاي او هم در حال رشد كرده اند. برخي از كودكان در اين مرحله موي واقعي هم درآورده اند در حاليكه برخي ديگر تنها موهاي نرمي شبيه كرك هلو دارند.

 

پ.ن:

راستي اين هفته فووووووووووووووق العاده گرسنه ميشدم همش سرم تو يخچال بود ولي سير هم نميشدم!!! ايشالله كه شما خوب وزن گرفته باشي ناناز من.....

 

يه چيزه ديگه اين هفته كه ناخنات در اومده حسابي منو چنگ ميزني ها؟؟؟ از توي دلم داري چنگول چنگولم ميكني مادر!!! اومدي بيرون بايد فوري ناخنهات و بگيرم!!

 

ديشب حسابي جات تنگ شده بود عزيزكم شما هم اعصابت خورد شده بود الهي مامان دورت بگرده خيلي خنده دار بود مدام ميزدي به همه جا فكر ميكردي من جاتو تنگ كردم!!! شكمم كلا رفته بود رو ويبره!!! به باباييت گفتم اين دخملت اعصاب نداره ها؟!!!.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

منا
14 شهریور 90 8:01
سلام مامانی
انشالا که به سلامتی این چند هفته باقیمونده رو بگذرونی و دینا جون صحیح و سالم بیاد تو بغلت و زیاد به دلت بد راه نده انشالا که دینا سالم و لپ گلی باشه
منم خیلی دوست دارم سونوی سه بعدی انجام بدم اما هر وقت میرم دکتر یادم میره بهش بگم واسم بنویسه منتظر بودم تو هفته30 که سونو مینویسن برم سه بعدی اما تو میگی نمیشه پس باید بی خیال3 بعدی بشم انگار!


آره ديگه....شانس شما هم مثل منه!!!!
مامان تربچه
14 شهریور 90 10:07
سلام نگار جون
انشاالله همه چیز به خوبی میگذره
حال خوشکل خانم شما هم خوبه خوبه
نگران نباش


مرسي عزيزم


مامان گیسو
15 شهریور 90 6:02
سلام دوست گلم
الهی به سلامتی زایمان کنی
منتظر عکس اتاق دخمل نازت هستم
بوسسسسسسس


قربون تو....چشم....گيسو خوشگله رو ببوس
مامانی
15 شهریور 90 8:53
سلام مواظب خودت باش خوشحال میشم یه سری هم با ما بزنی من لینکتون کردم
مامان ابوالفضل
15 شهریور 90 13:48
الهی
مبارکه
فقط 6 هفته
می گذره
وقتی به عقب نگاه می کنه اصلا باورت نمی شه
وقتی بغلش می کنی اصلا فکر نمی کنی این همونیه که برات دلبری میکرده توی دلت
خیلی حسهای جالبیه که امیدوارم به موقع تجربشون کنی
بهتر که سونوی سه بعدی ندادی، حتما صلاح نبوده
برات خوشحالم که خوشحالی و به یاد دخملی
بوس

قربون تو دوست خوبم بووووووووووووووووووووووس براي خودت و ابولفضل كوشولو

ترانه
17 شهریور 90 12:47
ایشالا که به سلامتی زایمان کنی نگار جون نینیت هم صحیح و سالمه نگران نباش انشاالله


مرسي