دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

قدم رنجه به ماه هشتم!

1390/6/9 18:51
نویسنده : مامانی
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملك گلم عسلي من جيگرك من طلاي من نازنين من ............

جيگرتو بخورم من

بلاخره و بعد از صدو بيست هزار سال وارد ماه هشتم شديم!! وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي كه چقدر انتظار سخته ولي هر روز كه جلو ميره كلي ميذوقم براي خودم!!

روزشمارت ميگه شما:

دينا جان تا اين لحظه 7 ماه و 2 روز و 10 ساعت و 13 دقيقه و 34 ثانيه تو دل مامانشه

الهي كه من قربونت برم مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادر

اون تيكر پايينيه هم ميگه كه فقط و فقط 65 روزه ديگه مونده ولي تا 40 هفتگي! و از اونجايي كه مامانيت خيلي خيلي كم صبرتر از اين حرفهاست دلش ميخواد كه 38 هفتگي شما دنيا بياي ايشالله...بنابراين 65-14=51 يعني فقط 51 روزه ديگه مونده هووووووووووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررراااااااااااا

اين روزها روزهاي دعا و ثناي ما براي شماست عزيزكم مامانجون اينا از اول ماه رمضون تا حالا دوبار گوسفند قربوني كردن برات نگين انگشتري من....

باباجون با زبون روزه ميره حرم و ده هزاربار يا الله ميخونه و از خدا ميخواد كه حافظت باشه با ارزش من...

بابايي شبانه روز برات دعا ميكنه هم براي سلامتي و عمر طولاني ات هم اينكه خييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي خوشگل بشي ايشالله  هلوي خوشمزه و شيرين من.......

و من هميشه و هر ساعت و هرثانيه دلمو به خدا محكم ميكنم و ازش ميخوام كه تورو صد و بيست سال برام نگه داره

راستي اين روزها دخملك ما عاشق بستني شده و داره سليقه خاندان پدريش رو به رخ ميكشه!! ولي ماماني چون خودم بستني زياد دوست ندارم يادم ميره كه براي هوس شما بخورم خوشگلكم!! حالا ايشالله دنيا كه بياي خودت ميري واسه خودت ميخوري!!

وقتي بعد يكهفته يا بيشتر اونم به زور بابايي كه هي ميگه دخمل من بستني دوست داره بخاطر اون بخور ميخورم شما شروع ميكني به چرخش و لگد پراني!!! وااااااااااااااي اينقدر كه دلم ميخواست ميتونستم بغلت كنم و حسابي فشااااااااااااااارت بدم عسلك من براي اينكه واقعا دلبري ميكني ناناز من

راستي از فردا 31 هفته هم تموم ميشه و وارد هفته 32 ميشيم پس بازم هوررررررررررررررررراااا:

هفته 31 بارداري:

كودك شما چگونه تغيير ميكند؟

در اين هفته اندازه كودك شما به حدود 40 سانتي متر رسيده است. وزن او كمي بيشتر از 1360 گرم است و به زودي شاهد يه افزايش وزن ناگهاني در كودكتان خواهيد بود. او همچنين ميتواند سرش را از يك طرف به طرف ديگر بچرخاند.يك لايه چربي هم در زير پوست او در حال جمع شدن است تا او براي زندگي در خارج از رحم آماده شود، در نتيجه بازوها سر و بدن او درحال بزرگتر شدن هستند.

فردا هم قراره برم آمپول بتامتازون بزنم تا ريه هاي خوشگل شما زودتر كامل بشن و اگه خداي نكرده زودتر خواستي دنيا بياي برات مشكلي پيش نياد مامانم.... ايشالله كه اصلا لازمت نميشه و سر موقع دنيامياي خانمي..

تاريخ: شنبه 5/6/90

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نی نی طلا
5 شهریور 90 1:40
انشاالله این روزای آخرو هم به سلامتی بگذرونین و دخمل نازتون رو به دنیا بیارین
بهار
5 شهریور 90 3:54
سلام نگار جون خیلی ممنون که بهم سر زدی عزیزم
اره والا یکی باید بزنه تو کله ام اینچیزارو حالیم کنه

ایشالله فندق کوچولتم به سلامتی صحیح و سالم بدنیا بیاد و بیاد تو بغلتون ...خدا حفظش کنه عزیزم


ممنون عزيزم بدون كه خيلي به يادت هستم و برات دعا ميكنم مخصوصا بعد از ديشب كه اون نوشته ات رو خوندم ديگه حسابي تو يادمي
مامان ابوالفضل
5 شهریور 90 13:41
وای به سلامتی
پس به روزهای آخر داری نزدیک می شی
ایشاالله موفق باشی
ورود به ماه هشتم هم مبارک


قربون تو مامان زرنگ