دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

ذوقهاي يك پدربزرگ

1390/6/9 5:24
نویسنده : مامانی
553 بازدید
اشتراک گذاری

مامانجان اون روزي كه من رفتم سونو و فهميدم شما دخملكي باباجون اييييييينقده ذوق كرد كه همون شب رفت برات چند دست لباس خوشمل خوشمل خريد البته شما سيسمونيت كامله عزيزكم اينا ديگه ذوقهاي باباجون بوده!!! دست گلش درد نكنه...

خيلي طول كشيد تا ماماني ات تونست عكسشونو كم حجم كنه و بذاره اينجا عزيزكم چندتا شو برات ميذارم تا يادگاري بمونه خانمي...

ميذارمشون تو ادامه مطلب كه اينجا خيلي شلوغ نشه عزيزكم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اينم گردنبندي كه دايي جون برات خريده عسلكم البته هنوز دستبندش توراهه!!!

كي بشه دنيا بيايي و من همه اينا رو تنت كنم مامانجان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحانه
9 شهریور 90 7:29
مبارکه دست گلشون درد نکنه خیلی قشنگن
ایشالا نی نیتون صحیح و سالم بدنیا بیاد


مرسي خدا ريحان عسلي شما روهم بهتون ببخشه
مامان ابوالفضل
10 شهریور 90 18:03
الهی
مبارکه
دست همه درد نکنه
چه خوشگلن
دست دایی هم درد نکنه



قربون تو ابوالفضل رو ببوس
منا
12 شهریور 90 14:19
سلام مامان دینا
عیدتون مبارک باشه مامانی
چه لباسهای خوشکلی داره این دخملیه
انشالا که دینا جان به سلات و تپلی بدنیا بیاد
راستی فینگیلی منم تقریبا اندازه دخملی شماست!


اي خواهر زحمات منو ناديده گرفتي ها؟!!!!! بابا دخملي ما دو ماه از دخملي شما بزرگتره!!!!!!!
منا
12 شهریور 90 14:20
با اجازه شما و دینا خانم گل! من لینکتون میکنم



خواهش ميشه .........قابلي نداره..........ماهم همينطور شما رو ميلينكيم!!