دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فسقلی های من😍

عكس عكس

1390/12/1 20:38
نویسنده : مامانی
724 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزك من داري روز به روز بزرگتر ميشي و هرروز كارهاي جديدي ياد ميگيري فدات شم

ديگه كنترل دستات تكميل شده فقط يه كوچولو ديگه كار داره حالا ديگه هرچي رو ميارم سمتت سريع ميگيري و ميكني توي دهنت! اين كار وقتي سخت ميشه كه ميخوام بهت قطره بدم يا با قاشق بهت چيزي بدم همه رو ميگيري و ميريزي روي خودت!!!

يه كار ديگه هم كه بلد شدي اينه كه بغل هركي ميري فوري يقه اش رو ميگيري ميكشي اگه كسي هم نياد با خودت دست به يقه ميشي!!!!!

تازگي وقتي بغلت ميكنم دستت رو ميكني توي دهنم حالا فكر كن من توي اون حالت ميخوام حرف بزنم شما هم با دستات لاي دندوناي من گشت ميزني!!

پووووووووف ميكني با كلي تف تف الهي من دورت بگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردم عزيزم وقتي بهت ميگم پوووف كن فوري شروع ميكني به تف تف و پوووف جيگرتو بخورم

جيـــــــــــــــــــــــــغ ميزني همچين بنفش!!! مثلا داري آواز ميخوني الهي من قربون صدات بشم

دستات همش تا مچ توي دهنته گاهي هم اشتباهي ميره توي دماغت!!!

وقتي ميخوام پوشكتو عوض كنم مدام با پاهات محكم ميزني به پاي من!! چرا اونوقت؟!؟!؟

 

راستي عكسهاي صدروزگي ات هم مونده بود برات گذاشتم نانازم

عكسها در ادامه مطلب

 

قربون اون لب برچيدنت برم من عشششششششششششششقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

atefeh
2 اسفند 90 11:55
چه عكساي قشنگ و نازي





فداي تو )

مامان یاسمین
3 اسفند 90 20:38
الهی قربونش برم با اون لباس قهوه ای ش
یاسمین منم از اون لباسا داره خیلی بهش میاد
قبلا یه کامنتی برامون می ذاشتی و ما رو قابل می دونستی همشهری ....


خواهرجون من كه زياد ميام نظر ميدم!!!!!!!؟