دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

تولد بابايي

1390/11/14 19:42
نویسنده : مامانی
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موشموشك من قربونت برم ديروز تولد بابايي بود و با اينكه بنده اين چند روزه حسابي درگير مهموني جات بودم! ولي چون خيلي خيلي باذوق تشريف دارم براي بابايي يه جشن كوچمولويه سه نفره گرفتيم البته نيمه سه نفره! چون جنابعالي خواب تشريف داشتين!

حالا دست دست به افتخار بابايي مهربون كه سي و سه سالش شد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

                                           

                                  

                                                 

                                                     

اينم عكس كيكي كه خودم پختم(از بسكه هنرمندمنیشخند)

اينم كادومون

بابايي دوست داريم ايشالله صدساله شي               نه صدوبيست ساله شي    نه صدوبيست سال كمه             هميشه زنده باشي

 اضافه نوشت:

هي ما ميخواييم رژيم بگيريم هي مناسبت پيش مياد مجبور ميشيم كيك بخوريم ميبيني تروخدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمين
14 بهمن 90 19:22
سلام اومدم ازتون دعوت كنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتون هستم
atefeh
15 بهمن 90 11:31
حداقل يه كم تزئينش رو قشنگ تر ميكردي آبرومونو بردي


بي ادب به اين قشنگيه!! عكسش خوب نيوفتاده وگرنه خيلي خوشمل شده بود(