دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

100 روزگي

1390/11/7 21:19
نویسنده : مامانی
304 بازدید
اشتراک گذاری

كوچمولويه من عسيسكم جووونم نفسم مامانم قربونت برم

      100روزگي ات مبارك باشه نانازم فدات بشم من

ايشالله 100000 روزگي ات عزيزم( راستي ميشه چند سال؟؟!!؟!؟)

از اونجايي كه مامانت خيلي خيلي باذوق تشريف دارن دوباره برات كيك گرفتيم و يه عالمه عكس!

رفتيم خونه مامانجون و دور هم بوديم كيك خورديم ولي اولين پنج شنبه اي بود بعد از بدنيا اومدن شما كه ديگه پيش مامانم نموندم! و براي خواب برگشتيم خونه....

آخر وقت هم چون خيلي خوابت ميومد مجبور شديم باعجله برگرديم خونه تا بدخواب نشي.. اين شد كه عكسها توي دوربين دايي جون جا موند! حالا تويه يه پست ديگه برات ميذارمشون قربونت برم جيجيلي من...

 

امروز هم بلاخره زخم واكسن روز اولت خوب شد!! يعني درست صد روز طول كشيد! عجب ميركوبي بوده!!

كم كم داري ياد ميگيري خنده هاي با صدا تحويل بدي و قهقهه بزني ... اي جااااانم كي اونروز مياد...

خيلي بلايي... ياد گرفتي سرفه الكي ميكني تا يا بهت بخنديم يا بغلت كنيم... جوونم .... وقتي هم در ادامه سرفه تو منم سرفه الكي ميكنم تو هم شروع ميكني به خنديدن و ذوق كردن... فداي تو بشم من

ديروز رفتم برات چندتا گلسر كوجمولو خريدم .... وقتي زدم به سرت داشتم ذوق مرگ ميشدم...

چندتا از لباسهاي نازت بدون اينكه تنت كني بهت كوچيك شده.... كلي غصه خوردم....

ديشب براي بار سوم ناخنهاتو گرفتيم ولي نميدونم چطوري بازم صورتتو خط خطي ميكني!

 

 

خب ديگه برم به كارام برسم كه بابايي قول داده امشب ببرتمون بيرون هورررااااا.... البته اگه جنابعالي بذاري؟!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تربچه
10 بهمن 90 9:37
مبارررررررررررکه
ایشالا 120 ساله شی


ميسيــــــــــــــــــــــــــــي
مامان ابوالفضل
11 بهمن 90 11:12
100 روزگیت مبارک گل من منتظر عکسها هستیم
منا مامان الینا
13 بهمن 90 2:52
چقدر زود این فینگیلی ها بزرگ میشن 100 روزگیت مبارک دینا عسلی