دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فسقلی های من😍

فرشته نجات من

1390/11/5 15:33
نویسنده : مامانی
417 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزك منماچ اين آهنگ وبت رو خيلي دوست دارم ميدوني فكر ميكنم اينبارم از زبون من گفته شدهزبان(من چقدر معروفم هي شاعرا برام شعر ميگنعینک!!!)

چون امروز اول ربيع الاوله و ماه شاديهنیشخندگاوچرانچشمکهورا اين آهنگم ريتمش غمناكهناراحت مجبورم عوضش كنم ولي متنش رو برات ميذارم تا يادمون بمونهخیال باطل

وقتي رسيدي كه شكسته بودم

از همه آدمها خسته بودم

وقتي رسيدي كه نبود اميدي

اما تو مثل معجزه رسيدي

وقتي رسيدي كه شكسته بودم

از همه آدمها خسته بودم

بعد يه عالم اشك و بغض و فرياد

خدا تورو براي من فرستاد

خوب ميدونم جاي تو رو زمين نيست

خيليه فرق تو فقط همين نيست

آدمهاي قصه هاي گذشته

 به كسي مثل تو ميگن فرشته

فرشته نجات فرشته نجات

تو جون ازم بخواه اونم كمه برات

رسيدي از يه جا كه آشنا بود

شبيه تو فقط تو قصه ها بود

تو از يه جايه خيلي دور اومدي

قفل و شكستي مثل نور اومدي

تو هموني كه آرزوي من بودي

هميشه هرجا روبروي من بود

شبا توي خوابم تورو ديده بودم

خيلي شبا بهت رسيده بودم....

 

اولين باري كه اين آهنگ رو شنيدم خيلي گريه كردمنگران....آخه باورم نميشد درست حرفهاي دل من بودتعجبتشویق.....براي همين خيـــــــــــــــــــــــلي دوستش دارمقلب

راستي سه ساله پيش اين موقع جواب آزمايشم رو گرفته بودم و بهم گفته بودن: ((بارداري)) سبزچشمکخيلي خيلي خيلي شاد بودمخنده.......... ولي حيف كه داداشي ات صبر نكرد تا من چشمهاشو ببينم و منو براي هميشه توي اين حسرت گذاشتچشمدل شکسته.... دلم براش تنگ شدهگریه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شادي
5 بهمن 90 19:15
سلام مامان مهربون . گريه چرا ؟؟ داداشي ديناجون الان جاش پيش خدا امنه امنه نگرانش نباشين !! ايشالا داداشي بعدي
عاشق سليقتونم !!!!! مخصوصا تو انتخاب اهنگ!!! ماشالا چقدرم بروزين !!!! كلا با وبتون خيلي حال ميكنم !!!!‌مقسي !!!
پيش منم بيايين ديگه




چشم حتما
atefeh
6 بهمن 90 1:15
واقعا آهنگ زيبايي است من هم از گوش دادن به اون لذت ميبرم
كلا آهنگ با معنييه
راستي ديگه بايد سعي كنيد داداشي رو فراموش كنيد و فقط به دينا فكر كنيد
چون ممكنه دينا يه وقت حسوديش بشه


قربون شما ...بووووووووس.... هيچ وقت نميتونم داداشي رو فراموش كنم هيچ وقت....