دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

برف برف برف مياد

1390/11/1 11:56
نویسنده : مامانی
423 بازدید
اشتراک گذاری

شلام عشيشكم كه الان عين يه فرشته ناز خوابيدي بوووووووووس

                

امروز صبح زود (يا شايدم نصفه شب!!) يه برف و بوراني شد كه نگو! من و تو تا سه بيدار بوديم ولي هيچ خبري نبود البته ديشب هواشناسي گفت كه داره يه جبهه برف زا مياد ها؟ ولي فكر نميكرديم به اين زودي برسه ديشبم بابايي يه كوچمولو سرما خورده بود مجبورش كرده بوديم به خاطر شمابره و سرم و آمپول بزنه تا شما مريض نشي عزيزكم بابايي مهربونم با اينكه چيزيش نبود ولي قبول كرد

خلاصه صبح كه براي نماز بيدار شديم ديديم واااااااااااااااااي هواي آسمون قرمز قرمزه در تراس رو كه باز كرديم ديديم بععععععععععله چه برف و بوراني؟!؟! برف همه جا نشسته بود خونه هم حسابي سرد شده بود خوب شد بابايي زودتر به سرماخوردگيش رسيد وگرنه ممكن بود توي اين روز سرد بدتر بشه

الانم هنوز داره برف مياد ولي ريز ريز ....باد همينجور زوزه ميكشه از صداي باد خيلي خوشم مياد

شماهم الان خوابه خوابي الهي من فداي تو بشم

اينم عكس برف امروز اول بهمن نود:

اينم داغه داغه الان ازت گرفتم نانازم

اينم عكسهاي ديروزت

الهي من فداي تويه بي دندون بشم....اينقدر وول ميخوري همه عكسات تار ميافتن!

دست كشهاتو در آورده بودم تا بتوني از حس لامسه ات استفاده كني ولي جنابعالي از ناخنهاتون استفاده كردي تمام صورتت و خط خطي كردي مجبور شدم دوباره دستكشهارو بهت بپوشونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عطيه
1 بهمن 90 13:13
سلام
اين دومين برفي هست كه بعد از اومدن شمامياد
بلكه با پا قدم شما ما رنگ برف ببينيم



ايشالله
atefeh
1 بهمن 90 15:20
واااااااااي چه عكساي نازي
ضمنا وبم درست شد نمي دونم چرا دچار مشكل شده بود ولي ممنون كه بهم سر زديد



خواهش ميشه
فاطمه
1 بهمن 90 19:30
مامانی جونی سلام خوبی به منم سری بزن انار جون ما به جمع فرشته ها پیوست