دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

يلدا

1390/9/30 17:25
نویسنده : مامانی
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ من ....ميوه دلم..... نور ديده ام

امشب اولين يلداي توست اولين يلدايي كه تو تك ستاره آسمون كنار منو بابا ميدرخشي و چقدر امسال شب ما پرنور خواهد بود

جيگرك من قند عسلم نميدوني كه چقدر خوشحالم كه تو كنارمي.... زندگي ام از روال عادي اش خارج شده و اصلا وقت ندارم كه به هيچ كاري برسم چه به كارهاي خودم چه كارهاي خونه اما همه اينها در مقابل داشتن تو هيچه

بدون كه خيلي دوستت دارم چه باشم و چه نباشم تا ابد نگاه من همراهت خواهد بود

امشب يه كم رمانتيكه منم حس و حالم رمانتيك شده !! الان غروبه و موقع اذان و خورشيد آسمون پاييز باهامون خداحافظي كرده ولي تو الان عين يه خورشيد كوچولو و معصوم راحت خوابيدي... بابايي هم خوابه منم داشتم يواش يواش كاراهامو ميكردم چون امشب قراره مامانجون اينا بيان پيشمون و بلندترين شب رو كنارهم خوش بگذرونيم

                                     يلدات مبارك ديناي من

حيف كه لباس هندونه اي نداشتي وگرنه يه عكس هندونه اي ازت مينداختم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
3 دی 90 16:06
دینا جون و مامانی یلداتون با تاخیر مبارک
گل دختر می بوسمت


يلداي شماهم مبارك پسمل گلتو ببوس
فاطمه
6 دی 90 16:38
اولین یلدای دینا خوشکل مبارک


فداي تو