دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

حس و حال جديد

1390/9/29 18:08
نویسنده : مامانی
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمم خوشگلك من اينروزها نگاهت كه ميكنم يه آرامش عجيبي ميگيرم راستش هنوزم باورم نميشه كه تو كنارمي و توي آغوشم

آهنگ وبلاگو عوض كردم هم اينكه محرمه و نميخواستم آهنگ شادي باشه هم با اين آهنگ حس خوبي بهم دست ميده

برام هيچ حسي شبيه تو نيست

كنار تو درگير آرامشم

همين از تمام جهان كافيه

همين كه كنارت نفس ميكشم

برام هيچ حسي شبيه تو نيست

تو پايان هر جستجوي مني

تماشاي تو عين آرامشه

تو زيباترين آرزوي مني

اين تيكه هم به گفته بابايي از دل بابايي برخواسته و براي من خونده!!

منو از اين عذاب رها نميكني

كنارمي به من نگاه نميكني

تمام قلب تو به من نميرسه

همين كه فكرمي براي من بسه

چه بابايي حسودي واي واي واي واي!!!

اينم زبان دل من با بابايي!:

از اين عادت با تو بودن هنوز

ببين لحظه لحظه ام كنارت خوشه

همين عادت با تو بودن يه روز

اگه بي تو باشم منو ميكشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حسنا سادات
29 آذر 90 18:32
سلام عزیزم ماشاالله دختر نازی داری. خوشحال میشم به وبلاگ حسنای منم سر بزنید. ممنون
atefeh
29 آذر 90 18:56
سلام .هر بار كه ميام تو سايت عكس هاش رو ميبينم دلم ميخواد بغلش كنم ... دلم براش تنگ شده
شايد اين مطلبي رو كه نوشتي نتونم مثل خودتون حسش كنم ولي مي دونم كه جزو بهترين احساس هاست
اميدوارم هميشه در كنار هم شاد باشيد .


ممنون ايشالله به موقع اش شماهم اين احساس زيبا رو بچشي
atieh
29 آذر 90 19:02
سلام از قالب وبلاگتون خيلي خوشم اومد
خيلي وقت هست دينا رو نديدم دلم براش يه ذره شده،به نظرم خيلي بزرگ شده اميدوارم هر چه زود تر ببينمش .باي


مرسي ممنون كه سرزدي
مامان پریاگلی
29 آذر 90 22:12
یلداتون مبارک کد ما 162 ستاد انتخاباتی پریا گلی