دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

فسقلی های من😍

سه ماهه دومم تموم شد!

1390/5/3 19:20
نویسنده : مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

بعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله ماماني من از ديروز 26 هفته مون هم تموم شد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا يعني رفتن سه ماهه دوم و وارد شدن به سه ماهه سوم اي جاااااااااااااااااااااااانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم niniweblog.com

خيلي خوشحالمniniweblog.comبراي اينكه تو هم حسابي و سرحالي و مشغول شيطوني و ورجه ورجه ايniniweblog.com!! يه وقتهايي حس ميكنم داري اونجا طناب بازي ميكني!!‌ آخه عمودي ميپري مامانniniweblog.com!

niniweblog.com

خيــــــــــــــــــــلي زياد دلم برات تنگ شده و نگرانتم ماماني من مواظب خودت باش يه ني ني سالم و كامل باش هرچي هستي دخمل يا پسمل فقط سالم باش ....باشه عزيزم؟niniweblog.com

راستش بايد يه سري از تغييراتمون رو هم برات بگم تا در جريان باشي:

اول اينكه خيلي زياااااااد علاقمند به ميوه شدمniniweblog.comراستش براي خودم خيلي خنده دارهniniweblog.comآخه مني كه ماهي يه بارم نميخواستم يه گاز سيب بخورم يا هر ميوه ديگه الان همش دلم براي ميوه ها غش ميرهniniweblog.comاز شانس جنابعالي هم كه الان فصل ميوه هاي خوشمزه و متنوع و رنگارنگه!! بيچاره بابايي بايد هرروز كلي ميوه بخرهniniweblog.com !!

دوم اينكه خيلي از علايقت مثل باباجونه(باباي خودم) مثلا از گوشت چرخكرده بيزاريم عاشق چايي شديم و همين ميوه خوردن هم يكي از علايق بابايي خودمه الهيييييييي ماماني خيلي خوبه كه به خودمون بري ها؟niniweblog.com!!!

مامانی روزشمارت میگه شما:

فسقلي جان تا این لحظه ، 6 ماه و 0 روز و 4 ساعت و 16 دقیقه و 22 ثانیه تو دل مامانشه

وای مامان این یکماه که مثل برق و باد گذشت انگار همین دیروز بود که برات نوشتم ٥ ماهت تموم شد اما الان ٦ماهت تموم شده نفس من niniweblog.com

وای مامانی من فقط ٩٧ روزه دیگه تا ٤٠ هفتگی ات مونده قربونت برم باورم نمیشه عدد انتظار من دو رقمی شد هوراااااااااااniniweblog.com

خب ديگه فقط ميمونه هفتگانه شما كه در ادامه خواهد آمد قربووووووووونت بشم منniniweblog.com

niniweblog.com

هفته بيست و شش بارداري

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

اكنون وزن كودك شما كمي كمتر از 900 گرم و طول بدن او از سر تا پاشنه پا حدود 35.5 سانتي متر است. عصبهاي گوش او در حال تكامل هستند كه در نتيجه به صداهاي مختلف بهتر پاسخ مي دهد. ريه هاي او در حال رشد هستند و او با نفسهاي كوچكش مقادير كمي از مايع آمنيوتيك را تنفس مي كند. اين تمرين براي تولد او و هنگامي كه مي خواهد براي اولين بار با هوا تنفس كند بسيار مفيد است. در صورتي كه كودك شما يك پسر باشد بيضه هاي او در حال حركت به سمت كيسه بيضه هستند كه درچند روز آينده به مقصد نهايي خود مي رسند.

 

  مامانی حسابی جات تنگ شده ها؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
3 مرداد 90 14:35
سلاممممممممممممممممم
ورود به سه ماهه ی سوم رو به مامانی و فسقلی تبریک می گم
ایشاالله این سه ماهه ی آخر هم به سلامتی بگذره و نی نی بیاد بغلت


ممنون ايــــــــــــشــــــــالـــلــــــــه