دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فسقلی های من😍

ثانيه ها رو ميشمارم

1390/1/31 13:46
نویسنده : مامانی
2,737 بازدید
اشتراک گذاری

  به عشق تو گرفتارم
  تو اين دنيا تورو دارم
  تو رو تا جون به تن دارم
                  ديگه تنها نميدازم

  من قصه گوي عشقم
  تو بهترين كلامي
  قشنگترين خيالي
  كه هرنفس باهامي
  وقتي تويي كنارم
  آسمون آبي رنگه
             ميام به ديدن تو دنيا با تو قشنگه

  براي ديدن تو ثانيه ها رو ميشمارم
  براي ديدن تو من از يه دنيا دل ميبرم
  براي ديدن تو هزاربار ميميرم
  براي ديدن تو دوباره من جون ميگيرم


  براي ديدن تو دست ميگيرم فانوس ماه
  طلسم راه ميشكنم ميگذرم از شب سياه
  به گوش كوه و در و دشت اسمتو فرياد ميزنم

  تاهرجا هستي بشنوي كه تنها عاشقت منم 

  واسه دوباره ديدنت ميشم گل اقاقيا
  تا زير پاهات بميرم پر پر بشم رو جاده ها
                                                   براي ديدن تو

  براي ديدن تو  ثانيه ها رو ميشمارم

  براي ديدن تو من از يه دنيا دل ميبرم

  براي ديدن تو كه شهسوار عشقي

  ثانيه ها رو ميشمارم من از يه دنيا دل ميبرمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تربچه
3 اردیبهشت 90 10:31
وااااااااااااای من دوباره اینتر زدم!
داشتم می گفتم
فسقلی چه طوره؟
با دو تا نرم افزار باحال به روزم
امیدوارم لذت ببری


دستت درد نكنه خانمي