دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

فسقلی های من😍

تيكرم درست شد×××

1390/1/29 7:55
نویسنده : مامانی
409 بازدید
اشتراک گذاری

دست همه تون درد نكنه يه نفر محض رضاي خدا نيومد يه كمكي بكنهniniweblog.com!

بلاخره خودم فهميدم بايد چيكارش كنم اون پايين سمت چپه خيلي باحاله اينجوري دقيقا ني ني رو ميبينم!!! سن اش رو هم روز به روز دارم......اگه كسي خواست، بره توي سايتش و استفاده كنه من كه خيلي خوشم اومدniniweblog.com

niniweblog.com

راستي مامانجان يه خبر توپ برات داشتم كه يادم رفته بود برات بنويسمniniweblog.com

خاله بهار دوقلو دار شده!!niniweblog.com خيلي براش خوشحاليم و اميدواريم كه ني ني هاش به سلامتي و شادي دنيا بيان و جاي رونيكا رو براي مامانشون بگيرن الهي آمين

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تربچه
29 فروردین 90 7:57
سلام
ممنون که لینک کردید
راستش من خیلی از تیکر و ... سردر نمیارم وگرنه راهنماییتون می کردم
حالا خدا رو شکر که درست شد


قربانت ممنون
مامان نرگس
29 فروردین 90 19:55
خوب به سلامتی انشا الله نینیت دنیا بیاد و دنیا رئ با وجود خودش سر افراز کنه عزیزم اگر دوست داشتی همدیگر رو بلینکیم خبرم کن
مانیا
31 فروردین 90 4:02
سلامممممم عزیزم خوبی نینی خوبه لینکیدمت


قربون شما مرسسسسسيييييييييييي