دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

گذر روزگار

1390/12/11 17:50
نویسنده : مامانی
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيجلكم قربونت برم من جوجه كوچولوي من

هرروز بزرگ و بزرگتر ميشي و كلي تجربه و كارهاي جديد ياد ميگيري اي كاش وقت داشتم شبانه روز ازت فيلم ميگرفتم آخه دلم براي اينروزها تنگ خواهد شد

دو روزه ديگه جيغ بنفش نميزني ديگه آوازهات هدف دار شدن و هجاها و آواها رو يه جورايي توي همين جيغ جيغاي بچه گربه اي ات مياري الهي من فداي اون صداي نازكت بشم عسلم

وقتي ميخواي شير بخوري اگه خوابت بياد كه انگشت منو محكم ميگيري و نگه ميداري تاخوابت ببره اما اگه خوابت نياد با دوتا دستات دوتا از انگشتاي منو ميگيريو انگار كه داري دنده عوض ميكني تكون تكونشون ميدي فدات بشم من

شيشه خوردنت يه ذره بهتر شده ولي بايد وقتي كه كاملا گرسنته بهت بدم تو هم گريه ميكني و هي صداي مِــــــ در مياري و با چشماي پر از اشكت نگاهم ميكني جوري كه انگار ميخواي بهم بفهموني كه شيشه نميخواي و شير خودتو ميخواي الهي بميرم عزيزم بگردم برات باور كن منم خيلي اذيت ميشم اگه دست خودم بود ميذاشتم راحت باشي و هرجور كه ميخواي عمل ميكردم ولي براي خودت خوبه عزيزم ايشالله بزرگ بشي و كمبود وزن نداشته باشي حبه انگورم

شكر خدا گوش شيطون كر خوابيدن شبهات خيلي خيلي بهتر شده ساعت يك الي يك و نيم ديگه اعلام ميكني كه خوابالو شدي اونموقع ما درهر حالتي كه هستيم بايد فورا خاموشي بزنيم....حتي اگه تلوزيون برنامه داشته باشه يا حتي اگه خوابمون هم نياد بايد به حكم شاهانه شما گردن بنهيم و لامپها و تلوزيون رو خاموش كنيم و ساكت بشيم و جيكمونم در نياد حتي نبايد توي رخت خواب غلت بزنيم چون بيدار ميشي اينه كه يه حكومت نظامي ميشه اونسرش ناپيدا! ولي باز خدارو شكر كه اينجوري راحت ميخوابي ميذارمت توي رخت خوابت بعد دستاتو با يه بقچه ميبندم بعد هم شير ميخوري تا خوابت ببره جيگرك من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)