دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

تقويم تاريخ

1390/12/8 14:21
نویسنده : مامانی
561 بازدید
اشتراک گذاری

ساعتها و روزها و هفته ها و ماهها ميان و ميرن و ازشون فقط خاطره ميمونه چه خوب كه اين يكسال خاطره هاي من به يمن ورود تو شيرين شده عزيزكم

دينا به روايت تصوير:

 

تاريخ 5 اسفند 89

(ميتونيد خط دوم رو ببينيد؟!!قهقهه)

بعد رفتيم آزمايش داديم و اون دكتر بوووووووووووووووووووووووووق گفت كه احتمال بارداري خارج رحمي داري!! حالا هرچي توضيح ميدادم زود اومدم قبول هم نميكرد چقدر بوووووووووووووووووووووووق بود

آزمايش دوباره تكرار شد

اولين سونو تاريخ24 اسفند 89 كه يك امبريو بودي عزيزكم اندازه ات هم 5 ميلي متر بود الهـــــــــــــــــي

دومين سونو تاريخ24 ارديبهشت 90 اندازه 9.7 ميلي متر اي جـــــــــــــــــــانم(شكل بادوم هندي بودي ها؟!) اينجا براي اولين بار صداي قلبت رو شنيدم عجيجمقلب

سومين سونو تاريخ 4 مرداد 90

و آخرين سونو تاريخ 27 شهريور 90 يعني درست 29 روز به دنيا اومدنت جيگرمخوشمزه

 

روز تولدت نانازم

قربونت برم من فدات بشم الهي كي  سالگرد تولدت بشه جيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگر طلاخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

منا مامان الینا
8 اسفند 90 19:11
انشالا که سالهای سال تو آغوش پر مهر مامان و بابات سرحال و سالم باشی عزیزم






ميسي خاله جون)
مامان دینا
9 اسفند 90 0:16
سلام عزیزم .واییی که چه جالب وزیبا بود .خدا دینا خوگله رو بهتون ببخشه. راستی اسم دخملی منم دیناست .وااااای که من عاشق این اسمم. با اجازتون من شما رو لینک میکنم خوشحال میشم به ما هم سربزنید.دینا جون رو ببوسین


آآآآآآآخي جـــــــــــانم منم عاشق ديناهام ديگه كم كم داره ليستم پر از ديناهاي ناز نازي ميشه
atefeh
9 اسفند 90 10:38
گذشته چه خوب چه بد ميگذره ...
مهم اينه كه حالا همه باهم و در كنار هميد


ممنون
مامان ابوالفضل
9 اسفند 90 14:44
سلامممممممممممممم ای جانم
چه مامان با ذوقی
چه قشنگ دینا جون و به روایت تصویر کشیدی
خوش به حال دینا با این مامانه نانازی



قربون تو به پاي شماكه نميرسيم