دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

سه ماهگي

1390/10/28 18:15
نویسنده : مامانی
498 بازدید
اشتراک گذاری

سه ماهگيت مبارك باشه مامانم.......

دينا جان تا اين لحظه3 ماه و 0 روز و 6 ساعت و 32 دقيقه و 0 ثانيه سن دارد

شب سه ماهگيت برات خونه مامانجون جشن گرفتيم بابايي هم قبل از بريدن كيك خودشو ازكربلا بهمون رسوند تا جاش خالي نباشه

.............

.


عكسها ادامه مطلب

برعكس اونشب خيلي خيلي بداخلاق بودي نشد دوتا عكس درست حسابي بندازيم...

اون گوشه سمت چپ هم عكسيه كه فيلمبردار تولدت توي بيمارستان گرفته(فيلم لحظه تولدت رو هم ديديم عجب وحشتناكه تو مايه هاي فيلمهاي اره است!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دینا جون
28 دی 90 18:18
سلام عزیزم.با اجازتون فسقلی رو لینک میکنم.خوشحال میشم به وبلاگ دینا جونم سر بزنین و نظر بدین و اگه خواستین لینکش کنین.


الهيييييييييييييي من عاشق همه ديناهام
atefeh
30 دی 90 0:48
سلام تولد سه ماهه گيت مبارك
اماوقتي وب رو آپ ميكنيد فرصت نداريد بياييد يه سر به من بزنيد
دستتون درد نكنه باشه.....
خب ديگه حالا گلايه بسه
چه عكســـــــايـــــــي
بابادلمونو بردي ..........
به خصوص عكس اولي (خيلي نازه)


باور كن چند بار اومد ولي هي قاط ميزد نميشد نظر بدم ولي بدون كه مطالبتو خوندم
عطيه
30 دی 90 1:04
سلام دينا جون
تولد تولد تولدت مبـــــــاركـــــــــــ
داري بزرگ ميشيا!!!!!!!!!!


قربون شما
منا مامان الینا
1 بهمن 90 1:13
دینا جون 3 ماهگیت مبارک عزیزم


مرسي دوست عزيزم
روژین
5 بهمن 90 13:26
سلام عزیزم دینا جونم خیلی نانازی
مامان دینا آدرین من 19 مهر به دیا اومده و با توجه به اینکخ بچه هامون همسن هستند فکر کنم میتونیم تبادل اطلاعات با هم داشته بایم ودستاهای خوبی با هم باشیم اگر دوست داشتید به وب پسرم سری بزنید و اگر اجازه دادید لینکتون میکنم


سلام دوست عزيز ....خواهش ميكنم....خيلي خيلي خوشحال ميشم دوستاي تازه پيدا كنم