دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

آخرين هفته هشت ماهگي

1390/6/27 19:43
نویسنده : مامانی
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل طلاي مامان قربونت برم من شيطون بلاي من..

بعـــــــــــــــــــــــــــــــله بلاخره هفته 34 ام هم تموم شد واااااااااااااااااااااااااااااااااي صادقانه بگم باور نميكردم بتونيم اينهمه با همديگه دوام بياريم قربون تو دخملي كه مواظب دل ماماني هستي تا يه وقت نشكنه.

امروز خيلي خوشحالم احساسم عاليه ....هرچند ديشب از دست جنابعالي نتونستم بخوابم صبحم نشد بخوابم بيدار شدم شروع كردم به گريه كردن!!!!! آخه من خيلي خوابالو ام مامان اگه خوابم كم بشه قاط ميزنم!!!

تا ميومدم بخوابم شروع ميكردي به لگد زدن آخه ماماني يه رحمي بكن من هرجور ميخوابم شما خوشت نمياد يا جات تنگ ميشه يا كلا حال نميكني بعد هم شروع ميكني به زدن ماماني!!!!

ديروز بعد از ظهر باباي زن عمو حسين بعد از دوماه كما بودن فوت شد خدا بيامرزتش.... ولي عروسي پسرعموت كه قرار بود هفته ديگه برگذار بشه و بنده كلي براش تداركات ديده بودم صد البته كنسل شد! بنده خدا دوساله منتظره بره سر خونه زندگيش دوتا پدربزرگاي زنش فوت شدن الان هم پدربزرگ خودش!!! چه شانسي داره بيچاره!!! حالا شايد دو سه ماه ديگه يه مراسم ساده بگيرن اونوقت تو هم ايشالله و به اميد خدا تو بغل ماماني و باهم ميريم عروسي جيـــــــــــــــــــــــــــــــگر من.

امروز هم وقت سونو دارم فكر كنم ديگه آخرين سونو باشه ايشالله كه اين يكي هم بگه تو سالم و كامل و راحت تو دل ماماني جا خوش كردي الهي من فدات بشم ناناز من

فقط 4 هفته ديگه مونده هرچند خانم دكتر گفت ميتونيم 37 هفتگي هم بيرون بياريمت عزيزم كه ميشه 3 هفته ديگه ولي من دلم ميخواد شما حسابي كامل و رسيده بشي بعد دنيا بياي ولي بازم هرچي خدا صلاح بدونه همون بشه ايشالله

اينم از هفته گانه شما جيجل مامان:

هفته 34 بارداري

كودك شما چگونه تغيير ميكند؟

وزن كودك شما اكنون به 2155 رسيده است. اندازه بدن او هم حدود 45.5 سانتي متر شده است.لايه هاي چربي كه براي تنظيم دماي بدن او بعد از تولد نياز است در حال كامل شدن هستند كه در نتيجه بدن كودك شما حالت گردتري به خود گرفته است.سيستم عصبي مركزي او در حال كامل شدن است و اكنون ريه هاي او كاملا رشد كرده اند.اگر از احتمال بروز زايمان زودرس نگران هستيد بايد بدانيد كه تقريبا 99% از كودكاني كه به اين مرحله از رشد ميرسند در خارج از رحم نيز قادر به ادامه حيات خواهند بود و بسياري از آنها به عوارض دراز مدت ناشي از زايمان زودرس مبتلا نخواهند شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گیسو
27 شهریور 90 17:37
سلام عزیزمممممممممم
مبارکههههههههههه
ان شاا... این یک ماه هم به سلامتی طی کنی و دخمل نازتو بغل کنی

خدا بیامرزه تشون
تسلیت می گم
بوسسسسسس


قربونت برم عزيزم مرســــــــــــــــي
مامان ابوالفضل
28 شهریور 90 18:53
سلامممممممممممممممممم
آخرین هفته هشت ماهگی مبارک گلم
به سلامتی دختر گلتو در آغوش گرمت بگیری



مرسي مممنون ايشالله محتاجيم به دعاي شما