دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

دل نگرونم...

1390/6/26 11:46
نویسنده : مامانی
586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزك من وروجك من كه همش داري مدام توي دلم وول وول ميخوري قربونت برم من.

ماماني من اين روزها اصلا حالم خوب نيست با اينكه همه چيز خوب و نرماله با اينكه همه هوامو دارن و دورم رو شلوغ ميكنن تا سرم گرم باشه با اينكه تو حالت خوبه و حركاتت هم خوبه و خداروشكر مشكلي هم نيست اما امان از دست اين شيطون كه مدام اضطراب و نگراني رو به دلم تزريق ميكنه ديگه دارم واقعا ديوونه ميشم اصلا نميدونم چيكار كنم نميخوام با اين استرس ها به تو آسيب وارد كنم ولي دست خودم نيست به خدا.....

سرم داره ميتركه از بسكه فكرهاي الكي و بيخودي توشه!!

چند وقت پيش اين آهنگ رو شنيدم و الان فكر ميكنم كه درست از زبون من گفته شده!!!! اينجا مينويسم تا ايشالله وقتي دنيا اومدي ميام ميخونم و به اين روزهام ميخندم مگه نه ماماني؟!

 

فكر و خيال داره ديوونه ام ميكنه    خدا كنه من اشتباه كرده باشم

براي اينكه حدس من دروغ باشه     فكر ميكني چقدر دعا كرده باشم

فكر و خيال داره ديوونه ام ميكنه      بهم بگو بگو فقط مال مني

بهم بگو تا آخر دنيا ديگه                  حرف جدايي از منو نميزني

فكر ميكني چقدر دعا كرده باشم         تا اينهمه دلواپسي تموم بشه

دل نگرونم كه تو تنهام بذاري                ديدن چشمهاي تو آرزوم بشه

 

                         


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منامامان الینا
26 شهریور 90 12:39
سلام عزیزم
خوبی مامانی؟
میدونم دقیقا چی میگی ؟امان از این استرس و نگرانی که دست از سر ما مامانهای نی نی تو شکم! برنمیداره!

عزیزم به جای این آهنگ اینو بخون:
همه چی آرومه ..... بقیه اش را حتما خودت میدونی!
راستی نظرت را جع به اسم جدید دخترم چیه؟


سلام عزيزم آره واقعا خودمون هم هي به اين استرس اضافه ميكنيم!!!
راستي اسم دخملت خيلي خيلي قشنگه ايشالله كه به سلامتي دنيابياد
مامان ابوالفضل
26 شهریور 90 14:08
سلام مامانی
خودتو نگران نکن


سلام خانمي سعي خودمو ميكنم ولي خيــــــــــــلي سخته
منامامان الینا
28 شهریور 90 12:09
این آهنگ رو امروز از وبلاگت شنیدم میگم آهنگ خوبیه ها واسه قر دادن ! من اگه جات بودم روزی نیم ساعت باش قر از نوع غمگینش میدادم!تصور کن با این شیکمممممم!!!!!


آره واقعا!!!!