دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فسقلی های من😍

سال نو با تو

1390/1/11 13:47
نویسنده : مامانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوشگل من.... تو که انقده خوبی که اصلا اصلا مامانی رو اذیت نمیکنی

امروز بنا بر سن سونو ت چهار روزه که بهم متصل شدیمniniweblog.com

یعنی ۸ هفته و ۴ روزه ات هست ولی بنابر سنی که من خودم میدونم شما امروز ۵ هفته ات شده

حالا کدوم درسته خبر ندارمniniweblog.com

قراره یکشنبه برم پیش خانم دکتر بپرسم که بلاخره کدوم درسته و شما چه تاریخی باید قدم خوشگل و مبارکت رو بذاری توی این دنیا جینگیلی منniniweblog.com

مامان من نمیدونم چطور حرفام رو برات بزنم میدونی که مامانی این چند روزه احساساتش جریحه دار شده توسط کسایی که مثلا فامیل هستن ولی بدتر از صدتا دشمن اندniniweblog.comniniweblog.com

نمیخوام برات بنویسم تا بعدا بخونی و نظرت نسبت بهشون عوض بشه آخه من یا مامان با فرهنگم!!!!niniweblog.comمامانی خسته شدم خیلیییییییییییی خسته از حرفهای صد من یه غاز دیگرون که فقط بلدن برن رو اعصاب و ناراحتت کنن من از هیچکدومشون نمیگذرم اینو اینجا مینویسم تا یادم نره چقدر جوش کردم و حرص خوردم

شاید تویه یه مطلب رمز دار همه چی رو برای خودم نوشتم تا ببینم صلاحیت داری که بدونی چی شده یا نهniniweblog.com

niniweblog.com

مامانی من چه خبرا؟؟ خوش میگذره عزیزم دخملی یا پسمل؟ البته هییییییییییییییچ فرقی نمیکنه عزیزم تو جیگر منیniniweblog.comniniweblog.comهرچند هنوز هیچی نشده همه میخوان با جنسیت تو برن روی اعصاب من............ولی ولش هرکی هر حرفی میخواد بزنه مهم اینه که تو بامنی و هیچ چیز دیگه این وسط اهمیت نداره عزیزکمniniweblog.com

راستی مامانی امسال بابایی بخاطر کارش میخواد بره تهران البته صبح میره و عصر برمیگرده ولی مامانی خیییییییلی دلش برای بابایی تنگ میشه niniweblog.com مامانجون برای بابایی دعا کن که خطری تهدیدش نکنه سالم بره و سالم برگرده پیش ماniniweblog.com

خوش باش مامانی ............ببخشید اصلا نمیتونم بیشتر برات بنویسم چون بدجوری دارم از ناراحتی میترکم دوست ندارم تورو ناراحت کنم پس برام دعا کن که از شر این مشکلات راحت بشم

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

r.memorial
11 فروردین 90 10:42
درکت میکنم . ولی از من به تو نصیحت که سعی کن ارامش خودت رو حفظ کنی . این آرامش تو خیلی روی سیستم عصبی نی نی خوشگلت تاثیر داره . هم الآن که با تو هست و هم بعدا که از تو جدا میشه ! فقط آرامش خوشحالی و بدون هیچ فکر و خیالی .....


ممنون خودمم ميدونم ولي خودت ميدوني كه خييييييييلي سخته فراموش كردن بديهاي ديگران