دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

فردا

1390/7/25 10:31
نویسنده : مامانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

فردا روزيه كه به لطف و ياري خداوند من مادر ميشم......

فردا روزيه كه 4 سال منتظرش بودم........

فردا روزيه كه قراره صداي گريه نازك فرزندم رو بشنوم......

فردا روزيه كه قراره فرزندم رو در آغوش بگيرم....

فردا روزيه كه قراره يه مادر شيرده بشم....

فردا روزيه كه قراره همه خوشحال باشن و بهمون تبريك بگن....

فردا روزيه كه قراره من از شدت خوشحالي اشك بريزم......

فردا روزيه كه ازدست اين بارداري طولاني و سخت خلاص ميشم ...

فردا روزيه كه قراره بعد از عمل كلي هم درد بكشم ولي خب دردش شيرينه....

اي خداي مهربون ممنون كه اينهمه به من لطف كردي و توي اين چند ماه هميشه كنارم بودي

كنارم بودي و نذاشتي احساس ياس و ترس كنم

خداوندگارا كمكم كن فردا بهترين روز زندگيمون باشه و ثمره زندگي مشتركمونو سالم ببينيم

بار الها به همه دوستاي گلمم كمك كن شادي به دلها و خونه هاشون برگرده و همه به آرزوهاشون برسن............

 

پي نوشت:

دوستاي گلم من فردا ساعت 5 صبح بايد برم براي زايمان.... تمام سعي ام رو ميكنم كه تك تكتونو به ياد داشته باشم و براتون دعا كنم

شما هم منو از دعاي خيرتون بي نصيب نذاريد......

راستي فكر نميكنم حالا حالاها بتونم بيام مطلب بذارم ولي باز سعي ميكنم عكس دينا رو زود زود بگذارم بازم ميخوام كه برامون دعا كنيد.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی
25 مهر 90 11:17
موفق باشی


ممنون ....
منا مامان الینا
25 مهر 90 12:23
عزیزم مواظب خودت باش
انشالا که زایمان خوبی داشته باشی
و پست بعدیت با عکسهای دینا جون باشه
مامانی دلم برات تنگ میشه میدونم وقتی کوچولوت بدنیا بیاد دیگه کمتر فرصت میکنی بیای اینجا
واسه منم دعا کن عزیزم
برم تا گریه ام نگرفته
ما رو از خودت بی خبر نذاری


چشم دوست گلم ايشالله نوبت شما هم ميشه عزيزم
بهار
26 مهر 90 15:11
سلام نگار عزیزم
انشاءالله زایمان راحتی کرده باشی و الان دینا جون تو بغلت باشه صحیح و سالم امیدوارم قدمش برای تو و همسرت پر از خیر و برکت باشه و 120 سال خدا برات حفظش کنه


قربون تو عزيزم بوووووووووووووووس هزارتا براي تو دوقلوهاي نازت
فاطمه
27 مهر 90 20:16
وای وای وای دینا خوشکله بدنیا اومد رفتم بیمارستان مثل یه تیکه ماه بودپاک ومعصوم مثل فرشته ها شکل مامان خوشکلش وداییش معلومه مامانش خیلی دینا رو دوست داره که شکلش شده اخه قدیمیا میگن هر کی بیشتر بچه رو بخواد بچه شکل اون میشه امیدوارم همیشه سالم وسرحال باشه یه دنیا تبریک


قربون تو خاله جون بووووووووووووووووووس
مانیا
30 مهر 90 3:42
سلام عزیزمممم مبارک باشه نازنینم/الهی که دیناجون120ساله باشه/وایییییی که چه ذوقی کردمممم خدایاشکررررررررت
وقت کردی به کلوبم سربزن


چشم گلم فداي تو
مامان ابوالفضل
2 آبان 90 20:39
سلام عزیزم
خیلی خوشحالم
امروز2 آبان و حتما الان دینا جون تو آغوش گرمته
خیلی دلم می خواد ببینمش
حتما از خودت خبری بذار
مراقب خودتون باش مامانیه تازه


قربونت برم عزيزم بووووووووس
مامان تربچه
4 آبان 90 7:42
فقط می گم
"التماس دعا"


چشم حتما حتما
ديبا
18 آبان 90 16:46
به به چه خانوم نازييييي جانمممممممممممممممممممممممممم خدا از چشم بد دورش كنه خيلي نازه ماشالااااااااااااااا

نگاري من دوباره مامان شدمااااااااااااااااا


واااااااااااااااااااااااي جدي ميگي خيلي خيلي تبريــــــــــــــــــــــــــــك