دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

هفته 28

1390/5/21 23:57
نویسنده : مامانی
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيجل مامان دور سرت بگردم من قربونت برم فدات بشم من بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

 niniweblog.com

خوشگل من ديروز 28 هفته هم تموم شد فقط مونده 10 هفته واااااااااااااااااااااااااااااااااااي يعني 70 روزه ديگه من كه ديگه تحمل ندارم

ماماني من خيــــــــــــــــــــــــــــــــــــلي استرس دارم ....همش تو فكر تو ام مامانجون ماماني من سالم باش يه ني ني سالمو تپل مپل

همش دارم گريه ميكنم Cute 
smiley شبا خوابهاي بدي ميبينم ناراحتم ماماني از خدا ميخوام به حق اين ماه عزيزش تورو سالم و صالح برام صد وبيست سال حفظ كنه عزيزكم

چند روزه دستام شروع كرده به ورم كردن پاهامم كه ديگه نگو حسابي ورم دارن همش دارم فشارمو چك ميكنم مثل هميشه است ولي من دارم دق ميكنم ميترسم دوباره مسموميت بارداري بگيرم پسر گلم تو كه اون بالايي برامون دعا كن تو كه پاك و بيگناه از پيشم رفتي و الان پيش خدا جات بهتره ....كمكم كن اين چند هفته باقيمونده هم به سلامتي بگذره و من بتونم اين ني ني رو حداقل تا هفته 38 نگه دارم عزيزكم و سالمم دنيا بياد سالمه سالم

خب ماماني دوباره ناراحتت كردم عزيزم اين روزها كه من ناراحتم تو هم حركاتت خيلي كمرنگ شده يعني حركت داري ها ولي به اون قدرت هميشه نيست كه همينم استرسمو زيادتر ميكنه حالا بايد اين هفته دوباره برم دكتر تا راحت بشم آخه خانم دكترم خيلي مهربونه و هميشه كلي روحيه بهم ميده ايشالله كه اين دفعه هم حالم و خوب كنهCute 
smileyCute 
smiley

خدايا كمكم كن اين چند وقت باقيمونده رو به سلامتي بگذرونم به منه بنده گنه كار نگاه نكن به پاكي اين بچه و اطرافيانم نگاه كن و من رو لايق مادري بكن

الهي آمين

 

هفته٢٨ بارداری

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

در اين هفته كودك شما 910 گرم وزن و 37.6 سانتي متر طول دارد. او مي تواند چشمان خود را (كه اكنون مژه دارند) باز كند و سر خود را به سمت هر نور ممتد و شديدي كه از بيرون رحم بتابد برگرداند. لايه هاي چربي بدن او در حال شكل گيري هستند و او براي زندگي در خارج از رحم آماده مي شود.

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
17 مرداد 90 21:18
سلام مامانی خانم خوشحال میشم تبادل لینک کنیم به ما سر بزن بوسسسسس
بهار
22 مرداد 90 18:54
سلام نگار جون خوبی دختر تو کجایی دلم برات تنگ شده قربون اون نی نیت برم که هنوز نمی دونم جنسیتش چیه من بیشتر وقتا ساعت 3-4 میام کلوپ مامانای باردار 90 اینم لینکشhttp://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=10613 تونستی سر بزن بهم خیلی خوشحال میشم باهات صحبت کنم عزیزم بای و بوسسسسس