دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

فسقلی های من😍

قربونت برم من

1390/3/30 23:09
نویسنده : مامانی
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

شــــــــــــــــلام شیجل من شوشولوی من فینگیلی من شیگر طلای خودم قربونت برم مــــــــــامـــــــــان!!

niniweblog.comniniweblog.com

کی میشه به جای این عکسهای کارتونی عکس خودتو بذارم جیجلم!!

الان که اومدم توی وبلاگت و اون بالا تاریخ رو دیدم که نوشته

فسقلي جان تا این لحظه ، 4 ماه و 26 روز و 7 ساعت و 35 دقیقه و 55 ثانیه تو دل مامانشه :.

ایـــــــــــــــــــــــــــــنقده ذوق کــــــــــــــــــــردم که نگو!! فدات شم نفس مامانماچniniweblog.com

مامانی ٤ روزه دیگه ٥ ماهمون تموم میشه و وارد ماه ششم میشیم.. مامان فدات شه بـــــــــــوسniniweblog.com

فردا هم ٢٠ هفته گی تشریفشونو میبرن و ٢١ هفته میشیم هــــــــوراااااااااا.....niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

راستی خاطره پنج شنبه گذشته که مصادف بود با روز پدر رو ننوشته بودم چون میخواستم عکسش رو بذارم که موفق نشدم اینه که خیلی کوتاه اینجا مینویسم:

اونروز مطابق هر پنج شنبه و البته اختصاصی به علت روز پدر میخواستیم بریم خونه مامان اینا...مامان خیلی اصرار داشت بریم اونجا ولی خب خونشون هنوزم مثل خونه های جنگ زده هاست!!!! آخه کارای لوله کشی و آشپز خونشون تموم نشده از دست این آدمهای بدقولniniweblog.com..خلاصه دیدم خیلی زوره که بریم خونشون سرشون خراب شیم آخه خودشون اصلا جا ندارن روی زمین بشینن!! چه برسه بخوان مهمون شامی دعوت کنن!! خلاصه اصرار کردم بیان خونه ما ..اولش مامانم قبول نکرد گفت تو گناه داری بارداری مثلا!! قربونش برم که اینقده هوامو دارهniniweblog.comبابامم گفت دخترم گناه داره اذیتش نکن فداش بشم که اینقده مهربونهniniweblog.comخلاصه اینقدر اصرار کردم تا اومدن بابایی هم خیلی کمک کرد بوووووس براش که خیلی گُلهniniweblog.com شام از بیرون گرفتیم و فقط من یه کیک  درست کردم که چون این هفته یعنی پس فردا اول تیر تولد باباجون هم هست روش هردو مناسبت رو به بابای گلم تبریک گفتم!! از هنرنمایی ام هم عکس گرفتم ولی بلد نیستم اینجا عکس بذارم گریــــــهniniweblog.com...خلاصه کنم کیک رو بریدیم و خوردیم کادوهامونو باز کردیم و تحویل باباجونم دادیم که از همه شون هم خیلی خوشش اومد مبارکش باشه.. دایی جونت یه کمربند چرم اصل و یه ادکلن گرفته بود منم که ادکلن و شورت و زیرپوش گرفتم مامانم هم یه روشلواری مارک دار گرفته بود!! کادوی من از همه کمتر بود!!niniweblog.com حالا خوب شد اومدن خونمون وگرنه کلی خجالت میکشیدم!!niniweblog.com ... تا دم دمای اذون صبح هم خونمون موندن و کلی بهمون خوش گذشت....دیروز هم به سلامتی کارای آشپزخونشون تموم شد ولی کلا کارهای لوله کشی شون تموم نشده!! ایشالله تا شما بیای اونم تموم میشه!! هههههههه

niniweblog.com

دوباره راستی ..دیشب جشن دختر همسایه مون بود که رفتیم عمه وسطی ات هم یه جورایی دعوت بود این بود که باهامون اومد خوب بود فقط دوماد از وقتی اومد دیگه نرفت!!! این بود که حسابی کفniniweblog.com کردیم!!امروز صبحم امتحان داشتم برای همین دیشب خسته از عروسی اومده مجبور شدم تا صبح نخوابم عوضش عصری حسابی خوابیدم..نوش جونم!!

خب دیگه ببخشید خیلی حرف زدم قربونت برم منniniweblog.com

niniweblog.com

هفته ٢١ بارداری

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

وزن كودك شما حدود 340 گرم و اندازه او تقريبا 26.6 سانتي متر است. ابروها و پلكهاي او كامل شده اند. و مسلما شما حركتهاي او را احساس مي كنيد. كودك شما به برنامه روزانه و كارهايي كه ممكن است داشته باشيد توجه نمي كند؛ پس اگر هنگامي كه در شب آماده خوابيدن مي شويد او تكان خوردن را آغاز كرد، تعجب نكنيد. اگر شما يك دختر در شكم خود داشته باشيد واژن او كاملا شكل گرفته است هرچند رشد اين اندام تا زمان تولد او ادامه خواهد يافت.

 

وااااای مامانی من فقط ١٣٢ روز دیگه مونده باورم نمــــــــــــــیــــــــــــشه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تربچه
31 خرداد 90 16:44
واااااای چه قدر ماجرا
ان شاالله همیشه خوش باشی


قربون تو همينطور شما
ديبا
2 تیر 90 11:04
سلام نگاري خوبيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي؟نيني خوشگله چطوره؟؟؟؟؟؟؟نگار جون چه جوري اون تاريخ نگار نينيرو گذاشتي منم دوس دارم بذارم چرا نمياي كلوپ بچه ها هم كم پيدا شدن و بي معرفتي كردن ديگه تقريبا تعطيله كلوپدوست دارم نگاري مواظب نينيمون باش
منتظران لبخند خدا
4 تیر 90 18:04
سلام خواهر خوبم. ممنون که به وب ما اومدین و ممنون که به ما لطف کردین. ایشالا خدا نی‌نی‌تونو شاد و سالم و سرحال بهتون تحویل بده! در ضمن ما شما رو هم لینک کردیم. پس به ما سر بزنید.


ممنون ايشالله براي شما....