دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فسقلی های من😍

يادگار ِ انتظار

1391/3/25 18:30
نویسنده : مامانی
433 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در يك شب از شبهاي دور /كودك من پا به دنيا مينهد

آن زمان برمن خداي مهربان / نام شورانگيز مادر مينهد

آن زمان طفل قشنگم بيخيال/ در ميان بسترش خوابيده است

بوي او چون عطر پاك ياس ها/ در مشام جان من پيچيده است

آن زمان ديگر وجودم مو به مو / بسته با هستي طفلم ميشود

آن زمان در هر رگ من جاي خون / مهر او در تار و پودم ميشود

ميفشارم پيكرش را در برم / گويمش چشمان خودرا باز كن

همچو عشق پاك من جاويد باش / در كنارم زندگي آغاز كن

ميگشايد نور چشمم ديدگان / بوسه ها از مهر بر رويش زنم

گويمش آهسته اي طفل عزيز / ميپرستم من تورا مادر منم

 

 

يعني من عااااااااااااااشق اين شعرم نميدونم شاعرش كيه ولي بايد دهانش رو پر از طلا كرد اينقدر كه اين شعر قشنگه

اون روزها كه منتظر بودم تا خدا تورو برام بفرسته اينو مدام زمزمه ميكردم وقتي حامله شدم بازم مدام زمزمه ميكردم و حالا هم هروقت معصومانه خوابيدي نگاهت ميكنم و اين شعر رو زمزمه ميكنم

خيلي ميخوامت نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دینا جون
29 خرداد 91 11:39
هنگام سرور کاینات است امشب
هنگام گرفتن مراد است امشب
بفرست مدام بر محمد صلوات
زیرا که بهار صلوات است امشب
عیدتان مبارک


ممنون عزيزم به همچنين
مطهره جون
14 تیر 91 14:58
آخی چه دخمل نازی



سلام خانمي مرسي چه بامزه دخملي ما نيم ماه از پسملي شما بزرگتره