دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

فسقلی های من😍

خوشمزه ترین انگور دنیا!!

1390/1/14 21:58
نویسنده : مامانی
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من سلام انگور منniniweblog.com

امروز شما نه هفته ای شدی عزیزکم و اندازه یه انگور کوچمولو و خوشمزه!!!

هفته ۹

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

اكنون اندازه كودك شما در حدود 2.5 سانتي متر (حدود اندازه يك دانه انگور) است و وزن او در حدود چند گرم است، اما از آنجا كه ساختار فيزيكي بدن او شكل گرفته است، آمادگي آن را دارد كه به سرعت وزن اضافه كند. او هر روز به يك انسان كامل شبيه تر مي شود. دنبالچه جنيني او كاملا از بين رفته است و اجزاء بدن او (شامل اندامها، ماهيچه ها و اعصاب) آرام آرام شروع به كار خواهند كرد.
پلكهاي او در حالت بسته قرار دارند و تا قبل از هفته بيست و هفتم باز نخواهند شد. او هم اكنون نرمه گوش دارد و در آخر اين هفته، بخشهاي داخلي گوش او كامل خواهند شد. لب بالايي او نيز كاملا شكل گرفته است و دهان، بيني و سوراخهاي بيني او نيز مشخص تر شده اند. نوك انگشتان او كمي بزرگتر شده اند. تمام مفاصل اصلي (شانه ها، آرنجها، مچ ها، زانوها و قوزك پاها) در حال فعاليت مي باشند، كه به كودك شما امكان مي دهند تا اعضايش را حركت دهد. قلب او اكنون به چهار حفره تقسيم شده است و دريچه ها در حال رشد مي باشند. اندامهاي تناسلي بيروني او تشكيل شده اند، اما چند هفته ديگر مي توان تشخيص داد كه كودك شما پسر است يا دختر.

niniweblog.com

خب مامانی من خوبی؟ امروز یه کوچولو احساس کردم که حرکت کردیniniweblog.comالبته میدونم خیلی زوده ولی داداشیت هم زود تکون خورد همه بهم میگفتن چنین چیزی نمیشه تلقینه یا یه همچین چیزی ولی بعدها که حرکاتش محکم شد به همه گفتم که اشتباه کردن و این همون حرکات هست ولی محکمتر ........ شماهم انگاری مثل همونی

دلم خورده به نامت

قد دنیا میخوامت

شدی دارو ندارم

تنهات نمیذارم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شاهزاده
17 فروردین 90 12:34
سلام من ديبام عزيزم وبلاگت خيلي خوشگله پس اين دومين ني نيته آخي خدا حفظش كنه واست به من سر بزن


چشم حتما ممنون
شاهزاده
18 فروردین 90 12:25
باجازت لينك شدي عزيزم



قربونت برم شرمنده من بي اجازه لينكت كردم!!!!!