دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فسقلی های من😍

***برف***

1390/8/20 18:04
نویسنده : مامانی
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسيسم

قربون اون خوشگليات برم من فداي تو بشم من جيگر طلاي من

چند روز پيش با اينكه هنوز توي ماه آبان و  درست وسط پاييز بوديم هوا اينقدر سرد شد كه برف اومد!!!! خيلي باحال بود تاحالا چنين چيزي نديده بوديم اما امسال از پاقدم خوب شما آب و هوا هم باحال شدن!!نیشخند

البته اينقدري نبود كه بتونه روي زمين رو پر كنه ولي بازم خيلي كيف داد آخه من عااااااااااشق برفم

اينم عكسش ....تاريخش هم فكر كنم يا 16 آبان بود يا 17 ام!!! ميبيني مادر از بس همه اوقاتم رو پركردي ديگه تاريخ و ساعت ازدستم در رفته!!!نگرانآخ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)