دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فسقلی های من😍

باردارانه

1390/5/14 23:20
نویسنده : مامانی
458 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مجبورم تا صبح به پهلو ها بخوابم و صبح از کمردرد از خواب بیدار میشم....

وقتی میرم جلوی آینه و میبینم صورتم از آکنه سیاه شده........

وقتی هرشب مجبورم قرصهای گنده و بدمزه بخورم.........

وقتی لباسهای قشنگم دیگه بهم نمیخورن...........

وقتی کلی خرید دارم اما نمیتونم تا سرخیابون برم..........

وقتی کپک خالص شدم ولی نه تنها یه مسافرت که یه سینمای خشک و خالی هم نمیتونم برم....

وقتی شبها مجبورم دور از شوهری بخوابم و گرمای نفسهاش رو احساس نکنم......

وقتی نماز خوندن میشه سخت ترین کار دنیا و ضربان قلب میگیرم......

وقتی گرما خیـــــــــــــــــــلی اذیتم میکنه و نمیگذاره نفسم بالا بیاد......

وقتی راه به راه مجبورم بدوم و برم دستشویی............

وقتی توی مری ام یه احساسی مثل ترش کردن دارم.....

وقتی تک تک مهره های کمرم دردی دارن که احساس میکنم دارن از هم جدا میشن.....

دلم میخواد از ناراحتی گریه کنم..........

ولی وقتی یادم میافته که همه اینا بخاطر گل روی توئه نفس مامان اونوقت دلم میخواد از خوشحالی گریه کنم و بخاطرش خدارو شاکرم

خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا شکرت شکر........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیلین
14 مرداد 90 23:49
سلام انشاالله بسلامتی نی نی گلت دنیا میاد و سختی های بارداری تموم میشه من بعد از 2 تا سقط الان یه نی نی نه ماهه دارم که همه سختیهای دو تا سقط قبلی رو از یادم برده گلم تا چند ماه دیگه نی نی نازت تو بغلته.
خدا حفظش کنه واستون من و آیلین خوشحال میشبم به وب ما هم سر بزنید.
شادیتان جاودانه باد.


ممنون عزيزم منم يه ني ني از دست دادم توي ماه هشتم بنابراين قدر اين يكي رو خيلي ميدونم خوشحال ميشم بازم سر بزني
مامان تربچه
15 مرداد 90 11:32
سلام نگارین جون
احوالت رو نمیپرسم چون از این پستت معلومه چه حالی داری


قربونت برم عاجزانه از خدا ميخوام همچين دردهايي رو نصيبت كنه!!!!!!
مامان گیسو
16 مرداد 90 19:12
سلام عزیز دلم
خیلی متاسف شدم گلم وقتی شنیدم شما هم نی نی تونو از دست دادین
خیلی خوشحال می شم دوست خوبی مثل شما داشته باشم
بوسسسسسسسس


قربونت برم برام دعا كن اين يكي پيشم بمونه