دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

تولدم مبارك!!

1390/5/10 23:46
نویسنده : مامانی
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه مامان جوجوي شيطون مامان خوبي اكسيژن من؟niniweblog.com

الهي من فداي اون وول خوردنات بشم عزيزكم جيگركم نفس من همه چيز من....بوووووسniniweblog.comniniweblog.com

 

 niniweblog.com

ديروز تولدم بود ولي برخلاف هميشه هيچكس يادش هم نبود كه بهم تبريك بگه چه برسه بهم كادو بدن!!niniweblog.comniniweblog.com مامانجون كه گفت: اي واي ديدي اينقدر حواسمون به مغز بادوم بود كه خود بادوم رو يادمون رفت!!!niniweblog.com بابايي ات هم كه چون مشغول اسباب كشي مادرجونت بود از خدا خواسته به روي مبارك هم نياورد آخر شبم گفت اون عينكي كه دو هفته پيش برات خريدم جاي كادو!!!niniweblog.com كه البته چون صدتومن شده بود ماهم قبول كرديم گفتيم گناه داره آخه تعميرات خونمون هم كلي خرج رو دستش گذاشته بود ترسيدم ورشكست بشه!!niniweblog.com

حالا اگه شما اجازه بدي براي اينكه عقده اي نشم اينجا يه مهموني كوچولو راه ميندازم!

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com   niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com    niniweblog.com     niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.com            niniweblog.com niniweblog.com 

niniweblog.com

niniweblog.com

خب ماماني از ديروز شما 27 ات هم تموم شد جيگركم يعني اگه بخواييم ٣٨هفتگي بياي تو بغلم فقط و فقط 11 هفته ديگه مونده.............واااااااااااااااااااي من كه ديگه دل تو دلم نيست براي اون روز نفس من

هفته 27 بارداري

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

كودك شما دارد همه رحم شما را پر مي كند! در اين هفته او حدود 900 گرم وزن دارد و طول بدن او نيز 36.5 سانتي متر است. او اكنون مي تواند چشمان خود را باز و بسته كند و در زمانهاي مشخصي مي خوابد و بيدار مي شود. او مي تواند انگشتهايش را نيز بمكد. هرچند ريه هاي او هنوز كاملا رشد نكرده است، اما در صورتي كه در اين زمان بطور اتفاقي نارس به دنيا بيايد، با كمك دستگاه ريه او قادر خواهد بود تنفس را انجام دهد. به حركتهاي ريتميك و منظم كودك خود دقت كنيد زيرا نشانه سكسكه هايي هستند كه از اين به بعد ممكن است به طور معمول رخ دهند. معمولا هر بار سكسكه كودك تنها چند لحظه طول خواهد كشيد و در نتيجه براي او آزاردهنده نخواهد بود؛ پس از احساس اين حركات لذت ببريد! با رشد بيشتر بافت مغز اكنون مغز كودك شما بسيار فعال است. فكر مي كنيد او به چه چيز فكر مي كند؟!

 واي ماماني كي چرخيدي كه من نفهميدم؟!؟!؟

راستي فردا روز اول ماه رمضونه البته بابايي امروز رو هم روزه بود آخه امروز يوم الشك بود!! بابايي كلي قول داده كه كمكمون كنه آخه با حضور جنابعالي كه حسابي هم شيطون و لگدپروني پختن سحر و افطاري برام خيلي سخته!! ولي بابايي گلت همه جوره هوامونو داره عزيزكمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه
11 مرداد 90 0:11
ای جان،
تولدت مبارک مامانی.
ماه رمضان هم مبارک باشه.


ممنون عزيزم به همچجنين
مامان نازنين
12 مرداد 90 2:02
سلام بميرم برات كه كسي يادش نبود چه غم انگيز ولي غصه نخور ايشالله صدساله شي دوست جونتولدت مبارك


قربونت برم خدا نكنه .....مرسي عزيزم ولي امسال ناراحت نبودم گفتم كه سرمون خيلي شلوغ بود در ضمن مغز بادوم مامان اينا هم مجالي براي به خود رسيدن نميده!!!!
مامان ریحانه
9 شهریور 90 7:33
تولدت مبارک
حالا چند ساله شدید؟


مرسي 28 سالم تموم شد رفت....پير شديم خواهر