دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

فسقلی های من😍

برف مياد اونم چقدرررررررررر

1390/1/11 2:22
نویسنده : مامانی
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلي مامان خوبي جات گرم ونرمه؟

ماماني كه حسابي سردشه ....آخه اينجا داره برف مياد اينقدر هم زيااااااااااااااااده كه نگو ماماني و بابايي عاشششششششقه برفنniniweblog.com

تو هم وقتي دنيا بياي حتما عاشقش ميشي عزيز من نفس من اكسيژن من

بابايي هي به من زنگ ميزنه ميگه برو برف و ببين داره هي بيشتر ميشه ميگه كه به شما هم نشونش بدم آخه معلوم نيست كه ديگه كي برف بياد الانم يه هفته به عيده و داره برف مياد

 niniweblog.com

ماماني من دلم برات يه ذره شده فردا قراره كه برم سونو گرافي ببينم اون قلب كوچولوت تشكيل شده يا نه؟ واي ماماني خواهشا قلبت رو بيار جلوي دوربين كه ماماني بيشتر از اين نگرانت نباشه  باشه گل من؟

خيلي خيلي دوست دارم عزيزمن اكسيژن من اصلا بايد اسمت رو بذارم اكسيژن

قربونت برم فردا دل ماماني رو خوشحال و شاد كن باشه ؟؟

بدست خدا ميسپارمت و از روي دلم بوست ميكنم البته به هزار سختي!!

ايشالله كه مياي بيرون و من روزي هزارتا بوست ميكنم قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

r.memorial
11 فروردین 90 10:38
تو خیلی باحال مینویسی . امیدوارم که همه چی همون طور که تو میخوای پیش بره .


ممنون ايشالله از دعاي شما عزيز