دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

فسقلی های من😍

سلام بر پیاز خان!!!!

1390/3/8 0:54
نویسنده : مامانی
391 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی فسقلی مامان؟ قربون اون اندازه پيازيت بشم من....بوووووووووسniniweblog.com

                                                                                        niniweblog.com

خوشگلك مامان زمان داره به تندي ميگذره و هردو به لحظه ديدار نزديك و نزديكتر ميشيم چققققققققققققدر دلم براي اون زمان پر ميزنه!!!!niniweblog.com

niniweblog.comولي ماماني ...من هنوز حالم خوب خوب نشده.niniweblog.com..چرا يعني؟!!! هنوز شبا احساس افسردگي ميكنمniniweblog.comاصلا حالم خوب نيست سرم درد ميگيره گيج ميرهniniweblog.comاحساس خيلي بدي توي معده و دل و روده ام دارم...يه مقدار خيييييييلي زيادي هم عصباني و بداخلاق شدمniniweblog.com بيچاره بابايي!!!!!!!!!

البته يه دليلش كه وجود نازنين جنابعاليهniniweblog.com يه دليلشم نزديك شدن به امتحاناته !! هفته ديگه امتحان دارم اما ابدا حال و حوصله درس خوندن ندارم ميترسم اين ترم آخري مشروط بشيم بره پي كارش!!

راستي جواب آزمايش رو بلاخره گرفتيم خداروشكر همه چي نرمال و خوب بود غير از قند!!!!!!! من كه هميشه قندم 67-68 هستش اينبار 96 بود!!!!!!!!!!!!!!!!niniweblog.com البته هنوز نرفتيم دكتر! ايشالله فردا پس فردا ميريم.......ايشالله نگه كه دچار ديابت بارداري شدي البته من اصلا شيريني ديگه دوست ندارم و همش دارم چيزاي ترش ميخورم ولي خب اين قند قضيه اش فرق ميكنه....حالا ديگه خدا رحم كنه برام دعا كن فسقلي منniniweblog.com

يه چيز ديگه اينكه شديدا مثل بعضي جانوران پشيمونم چرا اينترنت رو از شاتل گرفتم صبا سرعتش فوق العاده بهتر بود اصلا قابل مقايسه نيست آدم دلش ميخواد از دست اين سرعت داغونش تك تك موهاشو بكنهniniweblog.com  ولشون كن ....ماماني من ميسپرمت دست خدا تا برام صد و بيست سال نگهت داره

niniweblog.com

 niniweblog.com

هفته 17 بارداري

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

وزن كودك شما حدود 155 گرم و اندازه او حدود 12.7 سانتي متر است؛ تقريبا به اندازه يك پياز بزرگ. او مي تواند مفصلهاي خود را تكان دهد و اسكلت او كه تاكنون به صورت غضروف نرم بود آرام آرام به استخوان تبديل مي شود. حس شنوايي او در حال رشد است. بند ناف او كه شاهراه حيات وي براي اتصال به جفت است هر روز محكمتر و ضخيم تر مي شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تربچه
8 خرداد 90 13:51
سلام عزیزم
امتحانا یه چیزی میشه ولی استرس برای نی نی گولو خوب نیستا
خانمی خب کمتر شیرینی بخور


رفتم دكتر گفت قندت بالا نيست بخاطر استرست بوده همين
پس حالا باخيال راحت شيريني ببخشيد ترشي ميخوريم ههههه
مامان تربچه
10 خرداد 90 11:59
سلااااااااااااااام
یه خبر خووووووووووووووووب



خبر خوبت چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان تربچه
19 خرداد 90 8:38
شب آرزوهاست آرزو میکنم
خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار
باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار
به رسم دوستی ما را هم از دعایتان فراموش نکنید



ممنون از شما و التمـــــــاس دعـــــاي فراوان
مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 20:22
سلام سلام صد تا سلام به پیاز کوچولو و مامانه امتحانیش امیدوارم که حاله جفتتون خوب باشه مامانی هم به خوبی امتحاناتو پشت سر بذاره خیلی از وبلاگت خوشم اومد دوست دارم جز دوستام باشی