دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
الناالنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آتناآتنا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی های من😍

سلام عزیز مامان

1389/12/22 19:45
نویسنده : مامانی
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی من خوبی مامانی قربونت بشم من

بلاخره بعد از هزار سال موفق شدم اراده کنم و برای شما بنویسم خوبی عزیزم قربون اون سلولهای کوچولوت برم من

بذار از اول برات بنویسم

فکر کنم شما روز ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ بوجود اومدی ........ روز ۵ اسفند مامانی بی بی چک گذاشت و یه خط خیلی خیلی کمرنگ دید البته برای دیدنش احتیاج به چشم دل داشت!!! ولی بخاطر همون خط انقده ذوق کرد که داشت پس میافتاد دلش میخواست همون روز بره آزمایش بده ولی ....اونروز ۵ شنبه بود و باید صبر میکردم تا شنبه

خلاصه شنبه ۷ اسفند آزمایش دادیم با هزارتا خوشحالی ....ولی وقتی رفتیم جواب بگیریم دکتر آزمایشگاه بی عقل و نادان و..... به من گفت که بتات خیلی پایینه دل مامانی خیلی شکست

گفت آقای دکتر آخه خیلی تازه است سنی نداره بچه!!! ولی اون گفت دوروز دیگه بیایید دوباره آزمایش کنیم

خلاصه مامانی انقدر گریییییییییییههههههه کرد بابایی هم سعی میکرد بهش دلداری بده ولی خودشم خیلی ناراحت بود تا اینکه دوباره روز ۱۱ اسفند مامانی رفت آزمایش داد با هزار دعاو ثنا...... و نتیجه شد بتا ۳۰۰ وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که چقدر ذوقیدیم

بابایی اینقدره خوشحال شددددددددددددددددد که نگو گفتم از حالا بدونی که چه بابای مهربون و نازی داری یه وقت اذیتش نکنی ها؟ خب نی نی خوبی باش.... الهی من قربونت برم عزیزم

 

بعد گفتیم حالا که ما اینقدر خوشحال شدیم مامانجون و باباجون و دایی جون که بیشتر تر خوشحال میشن رفتم خونه مامانم و بهش گفتم خیلیییییییییییییییی ذوق کرد الهی بگردم براش چقدر برای این بارداری های من نگرانی میکشه میبوسمت مامانجون خیلی میخوامت ایشالله که سایه ات همیشه بالای سر من باشه

بابایی هم رفت به مادر جون و عمه جون گفت اونا هم خیلی خوشحال شدن فرشته

الان هم بنده منتظرم که روز سه شنبه بشه برم سونو تا ببینم فسقلی مامان بلاخره چند هفته ات هست عزیزم.....

ولی فکر کن شب چهارشنبه سوری!!!!! مامانی مواظب خودت باشی ها؟؟؟ سفت سفت دستت رو بگیر ول نکنی ها ؟؟؟؟ نکنه تو هم مثل داداشی ات زود دنیا بیای؟؟

خدایا خودت نگهدار بچه ام باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)